قیمت فن سانتریفیوژ

قیمت فن سانتریفیوژ

قیمت فن سانتریفیوژ شیراز

در حال حاضر برندهای معتبری در ایران و سراسر جهان در زمینه تولید انواع فن سانتریفیوژ فعالیت می کنند و قیمت هر برند با توجه به کیفیت و رعایت استاندارها متفاوت می باشد. این فن به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و پرکاربرد بودن در صنعت جزو پرو فروش ترین فن با ساختار ساده است.

کولاک فن نمایندگی فروش انواع فن مکنده در شیراز، معتبرترین تولید کننده انواع فن های صنعتی سانتریفیوز، اگزاست فن ، هواکش صنعتی مکنده و دمنده در شیراز می باشد.

درباره قیمت فن سانتریفیوژ شیراز در بازار چه می دانید؟

امروزه در بیشتر مکان های صنعتی نظیر گلخانه ها، آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی در ساختمان ها، کارگاه ها و … نیاز است انتقال هوا جهت تخلیه هوا، سرکولاسیون هوا و …انجام شود. اگر در هر کدام از این مکان ها از کانال برای انتقال هوا استفاده شود لازم است که از فن سانتریفیوژ شیراز جهت تهویه هوا استفاده شود. از مزایای مهم این فن که باعث پرکاربردی شدن آن شده است شامل: بهره وری انرژی، دوام بالا،قابلیت محدود کردن اضافه بار، سرویس نگهداری و تمیزکاری آسان، تطبیق پذیری بالا و تنوع در اندازه های مختلف می باشد.قیمت فن سانتریفیوژ شیراز در بازار با توجه به نحوه فروش و نوع فن متفاوت است که قبل از خرید باید حتماً مساحت مکان مورد نظر، نوع گاز یا جریان هوا و … محاسبه شود. در متن زیر بیشتر با عوامل تأثیرگذار بر قیمت فن گریز از مرکز می پردازیم.

قیمت-فن-سانتریفیوژ-در-شیراز
فن مکنده و دمنده صنعتی

قیمت فن سانتریفیوژ در شیراز

ساختار ساده و قیمت پایین فن سانتریفیوژ شیراز آن را به یکی از کاربردی ترین هواکش در صنعت تهویه مطبوع کرده است. انواع این فن با توجه به شکل پروانه، اندازه هوزینگ و جنس ساخت هر یک از اجزای فن متفاوت است و در قیمت گذاری تأثیرگذار است.

قیمت فن سانتریفیوژ شیراز در بازار با توجه به نوع فن متفاوت می باشد. این فن در سه مدل فن با پره های انحنا به جلو یا فوروارد، فن بکوارد با پروانه خم به عقب و فن رادیکال یا شعاعی وجود دارد که هر کدام دارای چندین مدل با مشخصات فنی هستند که قیمت هر فن با توجه به کاربرد آن و مشخصات فنی و ظاهری متفاوت می باشد. با توجه به محیط مورد استفاده می توان فن های مورد نیاز را سفارش داد که فن های سفارشی تا حدودی قیمت بالاتری دارند. چون قیمت تمامی فن ها چه مدل های داخلی و چه خارجی دارای قیمت های به روزی است و با نوسانات ارز قیمت آن ها تغییر می کند می توان با مراجعه یا تماس با کولاک فن و فرستادن کارشناس نسبت به خرید فن مناسب با قیمت فوق العاده اقدام کنید.

معیارهای تعیین قیمت فن سانتریفیوژ شیراز

با توجه به تنوع زیاد انواع فن در بازار ملاک هایی برای تعیین قیمت فن سانتریفیوژ وجود دارد که از جمله این معیارها شامل موارد زیر می باشد.

  • اولین ملاک قیمت گذاری نوع فن می باشد فن آکسیال و فن سانتریفیوژ
  • اینکه فن چه مقدار ظرفیت جابجایی هوا داشته باشد.
  • فشار استاتیکی فن در دو مدل فن که شامل فن فوروارد و بکوارد
  • تک فاز و یا سه فاز بودن الکتروموتور فن
  • ابعاد و جنس پره های فن
  • استفاده از قطعات اروپایی و داخلی

قیمت فروش عمده فن سانتریفیوژ در شیراز

در بسیاری از صنایع بزرگ و کارخانجات یک فن جوابگوی تهویه هوا و رفع آلودگی هوا نمی باشد و لازم است برای قسمت های مختلف از فن سانتریفیوژ شیراز استفاده گردد. برای خرید با صرفه و اقتصادی می توان به صورت عمده اقدام به خرید کرد. شرکت کولاک فن در شیراز برای فروش فن سانتریفیوژ به صورت عمده شرایط ویژه ای را در نظر می گیرد و قیمت را نسبت به خرده فروشی پایین تر لحاظ می کند.با خرید عمده از کولاک فن انواع فن را به قیمت درب کارخانه و با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.