قیمت هواساز سالن پرورش قارچ در یاسوج

قیمت هواساز سالن پرورش قارچ در یاسوج

قیمت هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز

آیا شما همه چیز را درباره قیمت هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز می دانید

قبل از پرداختن به مبحث قیمت هواساز سالن پرورش قارچ  در شیراز باید گفت که هواساز یکی از اصلی ترین و مهم ترین ملزومات سالن های پرورش قارچ است که با تنظیم میزان دی اکسید کربن موجود در محیط و اکسیژن لازم و همچنین تنظیم رطوبت موجود در سالن ها و دمای مورد نیاز به روند تصفیه هوا و در نتیجه رشد و عملکرد قارچ های پرورشی کمک می کند. از آنجایی که در بسیاری از سالن های پرورش قارچ چیزی حدود 80 الی 90 درصد رطوبت مد نظر است و هوای داخل محیط به تنهایی قادر به تأمین چنین رقمی نیست. به همین علت یک دستگاه قدرتمند و با کیفیتی نیاز است تا با ایجاد گردش هوا در بستر های پرورش قارچ و عمل یکنواخت سازی دما، میزان رطوبت مورد نیاز را تأمین نماید. این دستگاه که مه ساز سالن پرورش قارچ نام دارد می تواند تا حدود 99 درصد از رطوبت مورد نیاز سالن های پرورش قارچ را تأمین کند.

 

کارکردهای هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز

در حالت کلی هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز به یک دستگاه صنعتی گفته می شود که کارکرد وسیعی در رشد انواع قارچ های پرورشی دارد. در حقیقت این نوع دستگاه تولید هوا مفید، از چند سیستم جداگانه تشکیل شده که با کمک یکدیگر موجبات تخلیه هوای سالن، تهویه مطبوع و ایجاد هوای تازه با دما و رطوبت مناسب را فراهم می کنند. از نظر علمی قارچ های پرورشی برای رشد ایده آل و عملکرد مناسب خود به یک محیط تاریک، مرطوب با دمای مناسب نیاز دارند و از طرفی هم به خاطر تجمع زیاد قارچ ها در یک محیط زمینه برای تولید دی اکسید کربن فراهم می شود. در نتیجه هواساز و مه ساز سالن پرورش قارچ با برخورداری از یک مجموعه کامل از دستگاه های مفید می تواند اکسیژن مورد نیاز سالن ها را کنترل نموده و میزان دی اکسید کربن تولید شده را تخلیه کند.

از جمله کارکردهای بی نظیر این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد سرمایش مورد نیاز سالن های پرورش قارچ
  • تولید گرمایش مورد نیاز سالن های پرورش قارچ
  • رطوبت سازی و تأمین اکسیژن مورد نیاز سالن های قارچ
  • شستشوی هوای مورد استفاده در سالن های پرورش قارچ
  • ضدعفونی کننده هوای سالن های پرورش قارچ
  • تأمین و تنظیم اکسیژن و دی اکسید کربن مورد نیاز سالن های پرورش قارچ

 

قیمت هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز

امروزه استفاده از هواساز سالن پرورش قارچ در شیراز به امری رایج در تمامی سالن های رشد و پرورش قارچ تبدیل شده است. معمولاً این دستگاه دارای اجزا و انواع مختلفی است که هر یک از آن ها بر اساس مدل و رنج های مختلفی که دارند از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند. از آنجایی که این دستگاه در زمره سیستم های تهویه مطبوع قرار گرفته است که به طور متناوب دی اکسید کربن تولید شده را از محیط خارج و میزان اکسیژن لازم را به درون آن تزریق می کند بنابراین تمامی این عوامل و ویژگی ها در تعیین رنج قیمت آن نقش تعیین کننده ای دارند.

به خاطر قیمت های منصفانه هواساز و مه ساز سالن پرورش قارچ توسط کولاک فن در سرتاسر کشور عزیزمان ایران مشتریان زیادی سفارش ثبت می‌کنند. واضح است هیچ سالن پرورش قارچی بدون تأمین رطوبت نمی تواند نتایج مطلوبی به بار آورد. این جمله دقیقاً مصداق این است که بگوییم هیچ سالن پرورش قارچی بدون وجود کارساز هواساز صنعتی کامل نیست و نمی تواند به رشد و پرورش ایده آل خود برسد. بنابراین با خرید این دستگاه مرغوب در قیمت های مناسب و استاندارد می‌توانید به عملکرد بهینه سالن های خود کمک شایانی نمایید.

برای مشاهده نمونه محصولات ارسالی به کانال ما در نماشا مراجعه نمایید.برای کسب قیمت از محصولات کولاک فن در شیراز به کارشناسان در بخش فروش از طریق شماره های مندرج در صفحه اصلی تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.