فروش دستگاه مکنده خاک اره در بوشهر

فروش دستگاه مکنده خاک اره در بوشهر

فروش دستگاه مکنده خاک اره در بوشهر

مکنده خاک اره بوشهر همان گونه که از نامش مشخص است یک مکنده صنعتی است که از آن در صنایع مختلف در جهت جمع آوری موادی نظیر خاک اره، گرد و غبار، دوده، براده‌های ریز ناشی از تراشکاری استفاده می‌شود.

مکنده خاک اره بوشهر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مکنده خاک اره بوشهر همان گونه که از نامش مشخص است یک مکنده صنعتی است که از آن در صنایع مختلف در جهت جمع آوری موادی نظیر خاک اره، گردو غبار، دوده، براده های ریز ناشی از تراش کاری استفاده می شود. به واقع این دستگاه مدل حرفه ای تر جاروبرقی صنعتی است. با این تفاوت که در بسیاری اماکن صنعتی که جاروبرقی قادر به جمع آوری ذرات ریز نیست از مکنده خاک اره استفاده می کنند. از آنجایی که با پیشرفت روز افزون صنایع و کارخانجات مختلف هر روزه شاهد فعالیت های بسیاری از جانب این گونه اماکن هستیم. لذا طبیعی است که آلودگی های صنعتی بسیاری ایجاد شود که هم بسیار خطرناک است و هم جلوه زشت و ناپسندی را برای محیط به وجود می آورد. بنابراین یک دستگاه مکنده با موتور بسیار قوی نیاز است تا بتواند تمامی این آلودگی ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. در ادامه همراه با کولاک فن باشید تا بیشتر به پروسه مکنده صنعتی خاک اره بپردازیم.

همه چیز درباره دستگاه های تولیدی مکنده خاک اره در کولاک فن

امروزه مکنده خاک اره در بوشهر به یکی از تجهیزات اصلی کارگاه ها و اماکن صنعتی مختلف تبدیل شده است. این دستگاه به یکی از ماشین آلات بسیار قوی و پیشرفته جمع آوری گرد و غبار و ذرات خاک گفته می شود که از آن به منظور حفظ و ارتقا سطح بهداشت محیط و کارکنان حاضر در آن استفاده می گردد. در حالت کلی مدل های مختلف این دستگاه بسته به نوع نیاز محیط های صنعتی مختلف و میزان آلودگی آن ساخته و روانه بازار می شود.

 موتور مکنده صنعتی خاک اره از نوع توربینی می باشد و از آنجایی که در ساخت و تولید آن قطعات سایشی به کار نرفته است در نتیجه طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین کیسه هوای تعبیه شده در دستگاه مکنده خاک اره بنا به جنس، نوع و قدرت موتوری که دارد در جنس های متنوعی مانند پارچه، نایلون و برزنت طراحی و تولید می گردد. بد نیست بدانید که جنس این کیسه ها ضد آب است و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین آب از آن ها عبور نمی کند.

دستگاه-مکنده-خاک-اره-در-شیراز

آشنایی با کاربرد مکنده خاک اره در بوشهر

در یک نگاه کلی باید گفت کاربرد اصلی دستگاه مکنده خاک اره در بوشهر مکش و جمع آوری ضایعات و گرد و غبار موجود در محیط است. برای فهم بیشتر آن به مثال زیر توجه کنید:
 تصور کنید در یک کارخانه تولید و درب و پنجره چوبی، مشغول برش زدن چوب با دستگاه های پیشرفته هستید. آیا گرد و غبار و خاک اره های ریزی که از ماحصل کار کردن شما به دست تولید شده اند شما را اذیت نمی کند؟ آیا فکر نمی کنید که این همه گرد و خاکی که تولید شده ممکن است برای سلامتی تان مضر باشد؟ به نظر شما در چنین شرایطی بهترین کار چیست؟ آیا وجود یک دستگاه حرفه ای و پیشرفته را لازم نمی دانید تا هوای محیط را برایتان پاکیزه نگه دارد؟ واضح است شما هم به کارایی و قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه و وجود الزامی آن در این دسته مکان ها واقف هستید. حال که به طور کامل با کاربرد بی نظیر مکنده صنعتی خاک اره تولیدی شرکت کولاک فن آشنا شدید بهتر است با محیط هایی که از آن استفاده می کنند نیز آشنا شوید:

  • انواع کارخانجات و صنایع مختلف
  • کارگاه های نجاری
  • کارگاه های برش کاری و تراش کاری
  • صنعت چوب سازی
  • و…

مزایای استفاده از دستگاه مکنده خاک اره کولاک فن

همان گونه که گفته شد مکنده خاک اره نمونه بسیار پیشرفته و قوی تر جاروبرقی صنعتی است که با موتورهای تک فاز و سه فاز در توان های مختلف تولید می شود. به طبع استفاده از این دستگاه صنعتی مزیت های بی شماری برای کاربرانش به ارمغان می آورد که در ادامه به معرفی تک تک آن ها می پردازیم:

  • از کمترین میزان استهلاک برخوردار است
  • بیشترین قابلیت و بالاترین انطباق را در مقایسه با جاروبرقی صنعتی دارد
  • به علت رعایت نمودن بالاترین میزان تقارن و بالانس در پروانه دستگاه، کمترین شدت نویز را ایجاد می کند
  • از حجم مکش بسیار بالایی برخوردار است
  • دارای فیلتر مخصوص مایعات است
  • فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کند
  • بنا به نیاز کاربران در موتورهای تک فاز و سه فاز طراحی می گردد.

اگر شما نیز دارای کارگاهی هستید که نیاز به این نوع مکنده دارید می‌توانید با شرکت کولاک فن در شیراز تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره رایگان نسبت به خرید اقدام نمایید .

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.