آشنایی با هواکش سقفی صنعتی

آشنایی با هواکش سقفی صنعتی

آشنایی با هواکش سقفی صنعتی در شیراز

درباره هواکش سقفی صنعتی شیراز و کاربردهای منحصر به فرد آن چه می دانید؟
 آیا از مزیت‌های استفاده از این سیستم مطلع هستید؟
هلدینگ کولاک فن در شیراز با بیش از 20 سال تجربه مفید و پربازده پیشرو در تولید انواع هواکش های مکنده و دمنده صنعتی شیراز، انواع فن سانتریفیوژ شیراز و اگزاست فن سقفی با بهره مندی از نیروهای ماهر و زبده در بخش فروش و بکارگیری مواد اولیه استاندارد و عالی در شهر شیراز و شهرای اطراف شیراز در خدمت متقاضیان می باشد.

 ما در این بخش از نوشتار خود می‌خواهیم به طور کامل و مفصل شما را با این نوع از هواکش های سانتریفیوژ شیراز و کاربردهای بینظیرش آشنا سازیم.  با ما همراه باشید.

هواکش-سقفی-در-شیراز

هواکش سقفی صنعتی شیراز از آن دسته دستگاه های تهویه پرکاربرد و دمنده است که با امکان جا به جایی هوای آلوده نظیر دود و گاز و یا سایر آلاینده های مختلف و تخلیه آن از محیط قادر است میزان کنترل و حذف آن ها را به حد زیر استاندارد برساند. در اماکن صنعتی مختلفی که امکان ورود آلاینده های مختلف به محیط و آسیب رساندن به سلامت کارگران بسیار بالا است قطعاً نصب و استفاده از هواکش سقفی صنعتی می تواند بهترین گزینه باشد. ما در این بخش از نوشتار خود می خواهیم به طور کامل و مفصل شما را با این نوع از هواکش های سانتریفوژ و کاربردهای بی نظیرش آشنا سازیم.

اگزاست-فن-سقفی-در-شیراز

معرفی کامل هواکش سقفی صنعتی شیراز

هواکش سقفی صنعتی شیراز چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هواکش سقفی صنعتی شیراز همان طور که از نام بر می‌آید با تعبیه بر روی سقف اماکن صنعتی، در جهت تهویه و پاکیزه نمودن هوا به کار برده می شود. از آنجایی که کارگران و پرسنل زیادی در محیط های صنعتی مختلف مشغول به کار هستند و معمولاً بیش از نیمی از زمان خود را در این‌ گونه مکان ها سپری می کنند. به همین علت هوای مانده و تهویه نشده می تواند تأثیرات مخربی را بر روی سلامت آنان بگذارد. به واقع اگر در چنین محیط هایی گردش و جا به جایی هوا وجود نداشته باشد انواع بیماری هایی ناشی از ایجاد کپک و قارچ به وجود آمده که سلامت تمامی پرسنل را به خطر می اندازد.

این دستگاه با خارج نمودن آلاینده های داخل از طریق حفره های خود موجبات بازیافت نمودن هوا را فراهم می آورد. 

کاربردهای هواکش سقفی صنعتی شیراز

در حالت کلی هواکش سقفی صنعتی شیراز بر اساس استانداردهای جهانی و مخصوص سقف طراحی و ساخته می شود. این دستگاه با انتقال قدرتی بالا، دارای پره هایی از جنس آلومینیوم است که بر روی یک دستگاه شاسی مرغوب و گالوانیزه تعبیه شده است. این نوع هواکش های صنعتی نیز همانند بسیاری تهویه های سانتریفیوژ دیگر در انواع ساختمان ها و برج های اداری، تجاری، صنعت هایی نظیر نفت و گاز، انواع بیمارستان ها و… کاربرد دارد. یکی از دلایل عمده کاربردهای رایج هواکش سقفی صنعتی شیراز، قیمت‌های مقرون به صرفه و ارزان آن در کنار نصب بسیار راحت است. به علاوه آنکه در مقایسه با بسیاری نمونه های مشابه می‌تواند نتایج بهتر با عملکرد ایده آل تری را ارائه نماید. این نوع هواکش ها از لحاظ کاربردی هم به عنوان یک نوع مکنده پرقدرت و هم هواکش دمنده مورد استفاده واقع می شوند. به همین علت می توان از آن ها در محیط هایی که از حرارت و رطوبت بالایی برخوردار هستند و به علت خورندگی بسیار، میزان انفجار در آن ها بالا است به کار برده می شود. 

مزیت های استفاده از هواکش سقفی صنعتی شیراز

هواکش سقفی صنعتی شیراز با ظرفیت هوادهی بالا یکی از هواکش های سودمندی است که امروزه در اولویت کار اماکن صنعتی و تجاری به منظور تخلیه سیستم های تهویه قرار گرفته می شود. معمولاً موتور این دستگاه بسته به نوع و مدل آن در نوع تک فاز و دو فاز طراحی و ساخته می گردد. از جمله مزیت هایی که می توان برای استفاده از آن به شمار آورد عبارت اند از:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل مختلف شیمیایی نظیر زنگ زدگی و خوردگی
  • حمل و نصب آسان به دلیل وزن سبک و استاندارد
  • نداشتن هرگونه صدا و لرزش در حین کار به خاطر پایین بودن دسی بل این دستگاه
  • امکان تغییر ظرفیت و افت فشار آن
  • جوابگویی دقیق ظرفیت به دلیل نامحدود بودن دور موتور آن
  • فراهم آوردن آب و هوای معتدل برای محیط مورد استفاده
  • دور کردن منبع تولید آلاینده از پرسنلی که در آن محیط حضور دارند
هواکش-سقفی-صنعتی-در-شیراز

نمونه محصولات کولاک فن شیراز در کانال های یوتیوب قابل مشاهده می باشد و می توانید نمونه محصولات را با این کانال دنبال کنید.

کارفرمایان و کارکنان بخش های صنعتی همواره به دنبال ایجاد شرایط مطلوب برای حفظ سلامت خط تولیدشان هستند.عوامل تولید می توانند اپراتورها و یا دستگاه های مربوط باشند و لازم است که شرایط ارگونومیک و ایمنی آنها در نظر گرفته شود.کولر یا فن سانتریفیوژ یا هواکش صنعتی شیراز از تجهیزات لازم و ضروری در بخش های صنعتی است.اما همین وسیله کاربردی معایبی دارد که عدم توجه به آن باعث افت کیفیت خط تولید می شود.اگر شما هم از جستجوگران هواکش سقفی صنعتی شیراز هستید با مراجعه به وب سایت www.koolakfan.com محصول مورد نظر خود را با قیمتی کاملا مقرون بصرفه، راندمان بالا و کیفیت عالی خریداری نمایید.محصولات اصل و با کیفیت کولاک فن مورد تایید و حمایت چهار مجوز رسمی از جمله گواهینامه CE(استاندارد اروپا) گواهینامه فنی از وزارت مسکن و شهرسازی و نشان استاندارد ملی ایران می باشد.مشتریان وفادار ما معتدمان بازار و افراد موفق در مشاغل برتر صنعتی و غیر صنعتی هستند.جهت کسب قیمت و یا مشاوره رایگان با کارشناسان فروش می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید و با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.