چگونگی انتخاب فن برای رستوران در شیراز

چگونگی انتخاب فن برای رستوران در شیراز

چگونگی انتخاب فن برای رستوران در شیراز

انتخاب فن برای رستوران در شیراز در این مطلب به صورت تخصصی و دقیق توضیح داده شده است. شما می‌توانید برای این منظور در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. موارد و نکات مهم در انتخاب اصولی فن رستوران برای شما بیان شده است.

رستوران‌ها به دلیل این که فضاهایی هستند که علاوه بر پخت و طبخ غذا، سرو نیز در آن‌ها انجام می‌شود و افراد زیادی به عنوان مشتری به آن‌ها مراجعه می‌کنند؛ نیازمند سیستم‌های تهویه‌ای دقیق تری هستند. همچنین معمولا به دلیل بالا بودن پخت و پزها در این مکان‌ها، دما و رطوبت به شکل طبیعی نسبت به مناطق دیگر بالاتر می‌رود. بنابراین باید از فن‌های مناسب و به تعداد کافی برای تعویض هوا در این رستوران ها استفاده شود. 

شما باید در انتخاب فن برای رستوران خود به برخی از موارد توجه کافی داشته باشید تا بتوانید شرایط را برای ورود و خروج استاندارد هوا به رستوران فراهم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

فن-سانتریفیوژ-رستوران-در-شیراز

چگونگی انتخاب فن برای رستوران در شیراز

افرادی که به رستوران می‌آیند معمولا قبل از نوع و کیفیت غذای شما، محیطی که در آن قصد دارند غذا بخورند را زیر نظر می‌گیرند. این محیط باید به زبان ساده و مختصر، راحت و آرام باشد. به همین دلیل است که نقش سیستم ‌های تهویه به خصوص فن‌ها در این مکان‌ها بسیار حیاتی و مهم است و می‌تواند روی کسب و کار شما تاثیر گذار باشد.

 

یکی از نکات مهم در خصوص شرایط و دمای رستوران برای راحتی مد نظر مشتریان، دمای رستوران در فصول مختلف سال است. فن‌ها بر خلاف طرز فکر معمولی که در مورد آن‌ها وجود دارد، در رستوران‌ها چندین کار را به صورت همزمان برای شما انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها نه تنها برای شما شرایط مناسبی را از نظر دمایی فراهم می‌کنند بلکه باعث توزیع یکنواخت دما در سراسر رستوران می‌شوند و وظیفه تعویض هوای محیط شما را نیز بر عهده دارند. 

 

مهم ترین نکات در انتخاب فن برای رستوران در شیراز

انتخاب فن برای مراکز مانند رستوران‌ها باید با دقت انجام شود. زیرا به دقت توسط مشتریان، بازرسان بهداشت و… مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این قسمت از مقاله مهم ترین نکاتی که در خرید و انتخاب فن برای رستوران خود، باید به آن‌ها توجه کنید؛ بیان شده است. 

 

  1. صدای کم: تنها صدایی که از فن‌های انتخاب شده برای رستوران باید خارج شود، صدای مربوط به حرکت جریان هوا است. در عین حال، این دستگاه‌ها باید در بالاترین سرعت ممکن نیز کار کنند. 
  2. تعادل: یکی دیگر از موارد مهم که در انتخاب فن برای رستوران باید به آن توجه شود، تعادل آن است. برای مثال شاید برای شما هم پیش آمده باشد که انواع فن های سقفی بسیار کند که با لنگیدن حرکت می‌کنند و یا انواع بسیار تند و سریع آن‎‌ها تمرکز شما را در مکان‌های مختلف برهم زده باشد. کوچکترین تفاوت وزنی در اجزای مختلف فن می‌تواند باعث کاهش عمر مفید و کاهش تعادل آن شود. 
  3. کنترل از راه دور: ممکن است در برخی از موارد بر اثر سهل انگاری مشتریان و یا اتفاقات مختلف، فن‌های شما در اثر برخورد با اجسام آسیب دیده و حتی باعث ایجاد خسارت‌هایی شوند. برای این منظور، فن شما باید مجهز به کنترل از راه دور باشد. برای این مورد نوع دیواری کنترل مرسوم است و استفاده می‌شود. 
  4. سرعت قابل تنظیم: از دیگر مواردی که در انتخاب فن رستوران باید به آن توجه شود، سرعت قابل تنظیم فن است. معمولا مشتریان تمایل کمی به قرارگیری فن‌ها روی دور کند و یا معمولی را دارند و به دلیل مزایایی شامل گردش سریع هوا، سریع خنک تر شدن غذا و… افراد ترجیح می‌دهند تا فن با نهایت سرعت خود کار کند. 
  5. اندازه فن: در مراکز و رستوران‌های با فضای باز و بزرگ، فن‌های سقفی بزرگ بهتر از تعداد بیشتر فن‌های کوچک جواب می‌دهند. در مراکز متوسط و یا کوچک سرپوشیده، بهتر است از تعدادی فن سایز کوچک استفاده شود.
اگزاست-فن-رستورانی-در-شیراز

سپاس که تا انتهای مقاله ما را یاری کردید.برای مشاهده پروژه های ارسالی به کانال ما در یوتیوب مراجعه نمایید.شرکت کولاک فن در شیراز واقع در جنوب کشور ایران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد کافیست برای مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.