انواع سایلنت باکس صنعتی در شیراز

انواع سایلنت باکس صنعتی در شیراز

انواع سایلنت باکس صنعتی در شیراز

سایلنت باکس یک فن‌ سانتریفیوژی بی‌صدا است و برای مکان‌هایی که نیاز به برطرف‌کردن آلودگی صوتی در آنها وجود دارد طراحی و تولید می‌شود.

شرکت کولاک فن شیراز با بیش از 20 سال تجربه درخشان و مفید ارائه دهنده انواع فن های سانتریفیوژ مکنده و دمنده، هواکش صنعتی و سیستم های تهویه مطبوع و انواع سایلنت باکس صنعتی در شیراز با بهرهمندی از مواد اولیه مرغوب و استاندارد و نیروهای متخصص در زمینه تولید و فروش در خدمت بینندگان گرامی در شیراز و اقصی نقاط کشور می باشد.در این نگارش قرار است به بررسی موضوع سایلنت باکس شیراز بپردازیم با ما همراه شوید.

 

وجود یک سیستم سرمایشی برای مکان‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، مدارس، منازل، کارخانه‌ها، تولیدی‌ها و … ضروری است. این سیستم سرمایشی آلودگی‌های محیطی، رشد و تکثیر باکتری‌های بیماری‌زا، استهلاک تجهیزات صنعتی و … را حذف می‌کند و یا به حداقل می‌رساند؛ اما اگر سیستم مدنظر شما، فن تهویه‌مطبوع است، ممکن است که با مشکل آلودگی صوتی این سیستم مواجه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی  تولید تجهیزات صنعتی نیز در حال افزایش هستند، فن‌های صنعتی که یکی از این تولیدات  به شمار می‌آیند، از عوامل برپا نگه دارنده صنایع محسوب می‌شوند؛ اما آلودگی صوتی آنها، خود از عوامل زیان‌آور می‌باشند، بر اساس اطلاعات روان‌شناسی صنعتی صدای بلند در محیط از عوامل ایجادکننده اختلالات روانی محسوب می‌شود. آسیب‌های فیزیولوژیکی و روانی ناشی از تأثیرات منفی صداهای بلند به‌مرور زمان ظاهر می‌شوند. افرادی که به طور مداوم در معرض صداهای بلند قرار دارند معمولاً تندخو، خسته و استرسی هستند. این افراد اغلب درگیر سرگیجه و سردردهای مزمن می‌باشند؛ بدون شک اپراتورهایی که به مشکلات ذکر شده درگیر هستند، بازده کاری پایینی نیز خواهند داشت.

سایلنت-باکس-کولاک-فن-در-شیراز

زمانی که مزایای یک سیستم صنعتی بیشتر از معایبش باشد؛ مهندسین و طراحان آن سعی در حل‌ کردن مشکل موردنظر دارند، نه حذف کامل آن! سایلنت باکس یک فناوری جدید در رابطه‌ با حذف صدای فن‌های سانتریفیوژی در محیط‌هایی می‌باشد که نیروی انسانی در آن فعال هستند.

سایلنت باکس شیراز چیست؟

تکنولوژی شگرد تولید ابزارها، تجهیزات و ارائه‌دهنده راهکارهایی در جهت خدمت به جامعه بشری است؛ اما اگر طراحان تجهیزات تهویه‌مطبوع مانند اگزاست فن‌ها ادعا دارند که این فناوری در راستای حفظ امنیت کاربرانش طراحی و تولید شده است؛ صدای اعصاب‌خردکن فن‌های تهویه‌ مطبوع این فرضیه حتمی و مثبت را زیر سؤال خواهد ‌برد! 

تصور کنید در اتاق ‌خوابتان هستید و یا در کتابخانه نیاز به تمرکز دارید؛ همچنین در محیط کاری‌تان نیاز به آرامش ذهنی دارید، آیا صدای اگزاست فنی که برای خدمت به شما ساخته شده است، از شما سلب آرامش نمی‌کند؟! سایلنت باکس یا باکس سایلنت اگزاست فن پاسخی به اگزاست فن‌های سانتریفیوژی پرسروصدا است. 

سیر نزولی قیمت‌ها به اکثریت جامعه اجازه کمال‌گرایی و همگام بودن با آخرین سیستم‌های ارائه شده به بازار را نمی‌دهد؛ اما همین تکنولوژی راهکارهای متنوعی را به مصرف‌کنندگانش ارائه می‌دهد.

سایلنت باکس که  باکس فن و باکس فیلتر نیز نامیده می‌شود برای محیط‌هایی طراحی شده‌اند که در آن حذف آلودگی صوتی ضروری است. این باکس تک‌جداره و یا دوجداره همانند عایقی صوتی عمل می‌کند و  فن سانتریفیوژی در داخل آن قرار دارد. در جاهایی که نیاز به برطرف‌کردن آلودگی‌های شیمیایی، چربی و یا ذرات گرد و غبار است می‌توان از سایلنت باکس فیلتردار استفاده کرد. ظرفیت سایلنت باکس از  500 تا 170000 مترمکعب بر ساعت و حتی بالاتر می‌باشد.

سیستم-تهویه-صنعتی-در-شیراز

انواع اگزاست فن‌های کولاک فن شیراز

سایلنت باکس‌های شیراز بدون لرز شرکت کولاک فن در دو نوع تسمه‌ای و باکس دار با قدرت جذب کامل صدای فن، تولید و روانه بازار می‌شوند؛ مشخصات هر یک از این فن‌ها به شرح زیر است:

1.اگزاست فن غیر مستقیم یا تسمه ای فولی شیراز: همانطور که از نام این فن مشخص است ارتباط مستقیمی بین پروانه و موتور سیستم وجود ندارد. انتقال نیروی از شفت موتور به وسیله تسمه پولی( فولی ) و یا یاتاقان به پروانه صورت می گیرد. در چنین حالتی کاربر قادر است دور موتور را تنظیم کند؛ در نتیجه همراه با پایین آوردن دور موتور شاهد کاهش صدای اگزاست فن هستیم. قطرهای متفاوت فولی ها، سرعت بالای پروانه در دور موتور پایین را به همراه دارد؛ یعنی در دور پایین به قدرتمندی دور بالا و با کتمرین صدای ممکن بیشترین چرخش پروانه و تولید سرمایش را داریم.

 

 

2.اگزاست فن مستقیم فول سایلنت شیراز: اگزاست فن فول سایلنت با ساختار سایلنت باکس عملکردی مانند فن تسمه‌ای دارد؛ با این تفاوت که پروانه این فن دو مکش یا دبل بکوارد است. سیستم تهویه درون باکسی می‌باشد و دیواره داخلی آن یک عایق صوتی است؛ این فن به دلیل بی‌صدا بودن با نام اگزاست فن تمام سایلنت یا بی‌صدا نیز شناخته می‌شود. به‌ طورکلی نوع تسمه‌ای نسبت به سایلنت باکس صدای بیشتری را تولید می‌کند.

اگزاست-فن-پولی-تسمه-کولاک-فن-در-شیراز

کاربرد و مزایای سایلنت باکس شیراز

سایلنت باکس شیراز از یک محیط کوچک مانند اتاق ‌خواب گرفته تا صنایع بزرگ پتروشیمی وسیله‌ای پرکاربردی است. این فن جایگزینی ایده‌آل برای فن‌های تمام‌ اتوماتیک گران‌ قیمت است و کاربران می‌توانند آن را باتوجه‌به نیاز خود و در اندازه‌های متفاوت سفارش دهند. به‌طورکلی سایلنت باکس شیراز در موارد زیر بسیار پرکاربرد است:

  • مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و اداره‌ها که در آن نیاز به آرامش و سکوت است. 
  • مکان‌هایی که نیاز به چند ورودی و خروجی هوای بی‌صدا دارند.
  • کتابخانه‌ها که نیاز به تعدیل دما جهت حذف رخوت و خواب‌ آلودگی و اعمال سکوت دارند.
  • صنایع بزرگ  که نیاز به حفظ آرامش کارکنان و افزایش طول عمر مفید تجهیزات دارند.
  • در اتاق‌خواب که حدود یک‌سوم از زندگی ما جهت بازیافتن انرژی در آن می‌گذرد.
  • در مرغداری‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها که در آن علاوه بر حذف صداها، نیاز به برطرف‌کردن بوها و گازهای نامطبوع و مضر است.
  • در کارخانه فرش که نیاز ضروری به حذف ذرات گرد و غبار معلق در هوا دارد. 
  • در کارگاه‌های چوب‌بری و صنایع شیمیایی.
  • در تهویه ‌مطبوع آشپزخانه‌های زیرزمینی، رستوران‌ها، موتورخانه‌ها. 
  • در صنعت پتروشیمی که نیاز به تصفیه گازها و آلاینده‌های شیمیایی وجود دارد و …
سیستم-سرمایشی-بیصدا-در-شیراز

مشخصات سایلنت باکس شیراز

سایلنت باکس شیراز ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین وسیله برای رهایی از صداهای آزاردهنده فن‌های سانتریفیوژی است. مواد به کار برده شده در سایلنت باکس کولاک فن از باکیفیت‌ترین مواد شناخته شده هستند؛ فن‌های سایلنت باکس کولاک فن دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

  • مولکول‌های بدنه بسیار فشرده و منسجم هستند و از پخش صدا جلوگیری می‌کند.
  • بدنه گالوانیزه رنگ‌پذیر، مقاوم به فشارهای فیزیکی و شیمیایی.
  • در صورت خواست مشتری بدنه از جنس MDF  باکیفیت فوق ‌العاده بالا ساخته می‌شود.
  • افزایش طول عمر سیستم به دلیل قرارگرفتن در باکس.
  • مطابق با شرایط ارگونومیک و استانداردهای سازمان وزارت بهداشت جهانی .WHO
  • تنوع در مدل و اندازه‌های موردنظر کاربران. 
  • سهولت در حمل و جابه‌جایی.
  • قابل‌استفاده در مکان‌هایی که به دلیل سقف کاذب کوتاه هستند.
  • سازگار با هر نوع خروجی و ورودی.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سایلنت باکس کولاک فن

عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی فن‌های سایلنت باکس سانتریفیوژی تأثیرگذار هستند. لازم است خریداران قبل از اقدام به خرید این محصول، عوامل تأثیرگذار بر قیمت این فن‌ها را بشناسند، تعدادی از این پارامترها عبارتند از:

  • مواد اولیه به کار برده شده در سیستم و باکس
  •  فن تسمه‌ای فولی یا اگزاست فن فول سایلنت
  • درجه تولید صدا 
  • برند سازنده سیستم 
  • خرید از واسطه‌ها 
  • نوع فیلتر سیستم 
  • جنس بدنه سیستم 
  • ظرفیت سیستم
  • برند موتور 
  • میزان عرضه و تقاضا
  • قیمت‌های رقابتی در میان بازاریان و …

می توانید محصولات ارسالی هلدینگ کولاک فن در شیراز از طریق کانال های آپارات و نماشا دنبال نمایید.

سخن آخر

کارفرمایان و کارکنان بخش‌های صنعتی همواره به دنبال ایجاد شرایط مطلوب برای حفظ سلامت خط تولیدشان هستند. عوامل تولید می‌توانند اپراتورها و یا دستگاه‌های مربوطه باشند و لازم است که شرایط ارگونومیک و ایمنی آنها در نظر گرفته شود. کولر یا فن سانتریفیوژی یکی از تجهیزات ضروری در بخش‌های  صنعتی است؛ اما همین وسیله کاربردی معایبی نیز دارد که عدم توجه به آن باعث افت کیفیت خط تولید می‌شود. اگر شما هم از جستجوگران سایلنت باکس هستید با مراجعه به وب‌سایت ما به نشانی www.koolakfan.com محصول موردنظر خود را با  قیمتی کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه، راندمان بالا و کیفیت عالی خریداری کنید. محصولات اصل و باکیفیت کولاک فن مورد تأیید و حمایت چهار مجوز رسمی از جمله:   گواهینامه CE (استاندارد اروپا)، گواهینامه فنی از وزارت مسکن و شهرسازی و نشان استاندارد ملی ایران می‌باشند. مشتریان وفادار ما معتمدان بازار و افراد موفق در مشاغل برتر صنعتی و غیرصنعتی هستند.سپاس که وقتتان را در جهت مطالعه این مقاله قرار دادید.برای مشاوره رایگان در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش محصول با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما و یا شماره 09177002700 تماس حاصل فرمایید و محصول خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.