آشنایی با چگونگی فروش هواساز صنعتی کولاک فن

آشنایی با چگونگی فروش هواساز صنعتی کولاک فن

آشنایی با چگونگی فروش هواساز صنعتی کولاک فن

کولاک فن در شیراز شرکتی است که فروش هواساز صنعتی را از مشاوره تا طراحی و مونتاژ و نصب بر عهده دارد. از این رو آشنایی کلی با این سیستم‌ها برای بسیاری از مصرف کنندگان الزامی خواهد بود. موضوعی که شاید در نگاه تولید کننده‌ی هواساز یا تولید هواکش صنعتی عادی به نظر آید.

 

بسیاری از فضا های بزرگ ساختمانی از اداره جات گرفته تا فضاهای بیمارستانی و حتی ورزشی و گاهاً صنعتی به جهت رسیدن به هوای مطبوع، پاک و آرامش بخش در تمامی فضاهای ساختمانی خود نیاز به نصب و استفاده از یک سیستم هواساز را الزامی می دانند. از این رو نصب سیستم‌های هواساز برای فضاهای بزرگ ساختمانی یک امر متداول و عادی تلقی خواهد شد. این موضوع باعث شده تا خیل بسیاری از شرکت ‌ها با هدف فروش هواساز صنعتی کولاک فن به وجود آیند. کولاک فن شرکتی است که فروش هواساز صنعتی کولاک فن را از مشاوره تا طراحی و مونتاژ و نصب بر عهده دارد. از این رو آشنایی کلی با این سیستم‌ها برای بسیاری از مصرف کنندگان الزامی خواهد بود. موضوعی که شاید در نگاه تولید کننده ی هواساز یا تولید هواکش صنعتی کولاک فن عادی به نظر آید؛ اما در هنگام خرید و فروش هواساز صنعتی برای خریداری که چندان با جزئیات فنی و تخصصی ماجرا آشنایی ندارد، می‌ تواند یک امر اصلی تلقی بشود.

آگاهی، گامی اساسی در هنگام خرید و فروش هواساز صنعتی کولاک فن

در استفاده از هواسازها، گام نخست درک فضا های مورد نظر می‌باشد. اینکه آیا این فضا ها نیاز ضروری به نصب یک سیستم هواساز دارند و یا اینکه می ‌توان با روش ‌های ساده ‌تری ایجاد یک شرایط مطبوع را نتیجه داد. همان طور که می‌دانید، هواساز سیستمی است که هوای تازه را با هوای برگشتی از ساختمان مخلوط کرده و همراه با فیلتراسیون و عبور از یک کویل سرد یا گرم همراه با یک فن قدرتمند در تولید فشار بالا با کمک کانال هایی در درون ساختمان عملیات توزیع هوا را انجام می دهد.

این اقدام به جهت فضاها با شرایط بسته، بسیار بزرگ و یا تودرتو مناسب خواهد بود. فضا هایی که می ‌توانند اجزای درون خود را با کمک یک پنجره در شرایط ایده ‌آل قرار دهند و یا چیزی شبیه به این، چندان ضرورتی در خرید و فروش هواساز صنعتی کولاک فن نخواهند داشت.

کارکرد تا اجزای هواساز ها به جهت آشنایی در فروش هواساز صنعتی

هدف اولیه در بهره ‌گیری از هواساز صنعتی، ایجاد یک گردش مصنوعی هوا در ساختمان با هدف برقراری هوای تازه می‌باشد؛ اما در اهداف دیگر، در استفاده از انواع هواساز صنعتی تا تولید هواکش صنعتی کولاک فن، برقراری شرایط دمایی و حتی تولید و یا حذف رطوبت محیط نیز در نظر گرفته شده است، مانند هواساز صنعتی مخصوص پرورش قارچ. و یا بهره گیری از هواساز صنعتی به جهت ایجاد هوایی کاملا پاکیزه و عاری از هر گونه آلایندگی، مانند هواساز هایژینگ در فضا های بیمارستانی و… .

 

به هر صورت در هر هواسازی با هر نوع کاربردی یک سری تجهیزات مشخص نصب شده است. مانند:

  • انواع فیلترها
  • فن های دمنده
  • سیستم های کویل با هدف سرمایشی و یا گرمایشی
  • نصب تجهیزات با هدف کنترل دما و یا رطوبت

در زمان خرید و فروش هواساز صنعتی کولاک فن باید هر یک از این موارد مورد بررسی قرار گیرد. نوع فیلتراسیون و سطح آن، قدرت فن‌ها و یا تعداد مورد نیاز سیستم، وجود نوع کویل گرمایشی و یا سرمایشی و روش های آن (استفاده از آب داغ، برق و یا بخار و…)، نوع تجهیزات کنترل شرایط محیط و سطح دسترسی تا رفاه مورد نظر، از کنترل راه دور گرفته تا دقت در فرایند کنترل.

در تمامی این موارد مشاوره از شرکت کولاک فن توصیه می‌شود. 

تولید هواساز صنعتی تا فروش این محصول موضوعی نیست که بتوان با تکیه بر توانایی محدود برخی از شرکت ها و یا تجربیات شخصی برخی از تعمیرکاران اقدام به عمل نمود. 

شرکت کولاک فن با توانایی فعالیت گسترده در سطح کشور از جمله شهر های شیراز، تهران، اصفهان، تمامی شهر های جنوب کشور و… به خوبی می تواند در قالب یک مجموعه ی توانمند و آگاه شما را در زمینه‌ی فروش هواساز صنعتی کولاک فن تا تولید هواکش صنعتی یاری رسان باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.