فروش اگزاست فن پولی تسمه در یزد و شیراز

فروش اگزاست فن پولی تسمه در یزد و شیراز

فروش اگزاست فن پولی تسمه در شیراز

امروزه برای کاربردهایی با حجم بالا و فشار استاتیکی بالا از اگزست فن‌های تسمه پولی کولاک فن شیراز استفاده می‌کنند این فن‌ها قابلیت تنظیم سرعت فن را دارند و برای مکان‌های بزرگ نظیر رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و کارگاه‌ها به خوبی بخار و رطوبت و آلودگی را با هوای سالم جایگزین می‌کند.

هلدینگ کولاک فن در شیراز ارائه دهنده انواع هواکش های صنعتی مکنده و دمنده در قالب انواع اگزاست فن شیراز و فن سانتریفیوزژ شیراز با بیش از 20 سال ساقه مفید در خدمت شما بزرگوارن می باشد.

اگزاست-فن-پولی-تسمه-در-شیراز

درباره اگزاست فن پولی تسمه شیراز و کاربردهای آن چه می دانید؟

در زندگی امروز که بیشتر افراد در محیط های کاری صنعتی و ساختمان های شلوغ زندگی می‌کنند نیاز به شرایط محیطی سالم بسیار اهمیت دارد. برای فراهم کردن شرایط ایده ال هوایی در چنین محیط هایی نیازمند استفاده از فن برای تهویه مطبوع می‌باشد. اگزاست فن پولی تسمه یکی از نمونه‌های فن سانتریفیوژ است که در زیر بیشتر با آن آشنا می شویم.

معرفی اگزاست فن پولی تسمه شیراز

اگزاست فن پولی تسمه شیراز نمونه‌ای از فن‌ها هستند که برخلاف سایر فن‌ها که عملکرد دمنده دارند این فن با مکش هوا و هدایت آن به بیرون عمل می‌کند. اگزاست فن‌ها از تنوع زیادی برخوردارند از نمونه‌های کوچک برای آشپزخانه‌های منازل گرفته تا نمونه‌های بزرگ برای کارگاه‌های صنعتی وجود دارد. با استفاده از این سیستم می‌توان هوای آلوده‌ی محیط را با هوای تمیز جابجا کرد.

همان‌طور که گفته شد تنوع اگزاست فن غیر مستقیم بسیار زیاد است و برای انتخاب بهترین و مناسب ترین فن برای محیط کار خود بهتر است پارامترهایی نظیر مدل فن، فوت مکعب در دقیقه، فشار استاتیکی و صدای فن را در نظر بگیرید.

فن اگزاست پولی تسمه برای مکان‌هایی با دمایی بالاتر از ۵۰ درجه سانتی گراد بسیار مناسب می‌باشد و پولی های نصب شده در فن قابلیت تنظیم سرعت فن را دارند.

ویژگی های اگزاست فن پولی تسمه شیراز

از ویژگی‌های کلی اگزاست فن پولی تسمه شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس فن ساخته شده از استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم است.
  • دارای صدای کم
  • فن تسمه ای موجود در آن ایمن، با قدرت و مطمئن می‌باشد.
  • فینیشینگ فسفاته قسمت‌های استیل برای طول عمر بیشتر
  • فلنج بادوام برای هوزینگ
  • پوشش‌های ضد پوسیدگی و استفاده از چارچوب درایو از جنس استیل برای بعضی از مدل ها
فن-سانتریفیوژ-پولی-تسمه-در-شیراز

نحوه عملکرد اگزاست فن پولی تسمه شیراز

به طور کلی عملکرد اگزاست فن پولی تسمه شیراز و سیستم انتقال نیرو به دو صورت سیستم‌های مستقیم و سیستم های غیر مستقیم پولی تسمه می‌باشد. در مکان‌هایی نظیر رستوران و آشپزخانه‌های بزرگ که نیاز است حجمی بالایی از هوا جابجا شود که نیاز است از دستگاهی بزرگتر به همان نسبت بالای حجم هوا استفاده گردد که در این شرایط بهترین راه برای انتقال قدرت دستگاه اگزاست فن غیر مستقیم می‌باشد. ولی این دستگاه به نسبت نمونه‌های کوبل مستقیم دارای قیمت اولیه بالایی می باشد و نیازمند سرویس های دوره ای و نگهداری می‌باشد. در دستگاه اگزاست فن با قدرت انتقال پولی تسمه باید از کاورهای محافظی برای محافظت از عوامل محیطی و کاربران استفاده شود.

 

قیمت اگزاست فن پولی تسمه شیراز

اگزاست فن پولی تسمه شیراز با توجه به اینکه برای فضاهای محصور کاربرد دارد و با جابجا کردن رطوبت، نم، گرما و هوای کهنه به بیرون و جایگزین کردن آن با اکسیژن تازه در انواع مختلفی تولید می‌شوند که قیمت هر کدام با توجه به نوع قطعات به کار رفته در فن تعیین می‌شود. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت اگزاست فن ها جنس بدنه، نوع پروانه، الکتروموتور، قطعات جانبی نظیر یاتاقان، تسمه، پولی، لرزه گیر و شاسی، بلبرینگ و …می باشد که تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی محصول دارد.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت اگزاست فن پولی تسمه شیراز استفاده از قطعات داخلی یا چینی می‌باشد که قیمت پایین‌تری نسبت به قطعات اروپایی و اورجینال دارد.

اگزاست فن پولی تسمه های شرکت کولاک فن در شیراز با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب تولید و عرضه می‌شوند.برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت بصورت آنلاین و یا با شماره 09177002700 تماس حاصل فرمایید.

 

کاربرد اگزاست فن پولی تسمه شیراز

با توجه به نحوه کار اگزاست فن پولی تسمه شیراز این محصول برای مکان‌هایی که نیاز است هوای آلوده، بخارهای اسیدی و رطوبت از محیط خارج شود استفاده می‌گردد. بیش‌ترین کاربرد این محصول در حمام‌ها، کارگاه‌ها، ساختمان های اداری و مسکونی، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها جهت تخلیه هوا و سرکولاسیون می‌باشد.این فن با توجه به مکان نصب نیز طراحی می‌گردد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.