نصب کانال اسپیرال در شیراز

سیستم-تهویه-سرزمین-سوخاری-در-شیراز
نام پروژه:

نصب سیستم تهویه آشپزخانه فست فود در شیراز

شرح پروژه:

طراحی و اجرای هود صنعتی، سایلنت باکس، کانال اسپیرال در آشپزخانه سرزمین سوخاری در شیراز

نصب سیستم تهویه مطبوع سرزمین سوخاری

نصب هود صنعتی و کانال اسپیرال در شیراز: هود صنعتی و کانال اسپیرال یکی از دستگاه های مورد نیاز در تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می آید. نصب هود صنعتی و نصب کانال اسپیرال در آشپزخانه صنعتی به منظور ایجاد سیستم تهویه مطبوع می باشد. بدین صورت که هوای آلوده محیط ناشی از طبخ غذا، بخارات، ذرات چربی، توسط هود صنعتی مکش می شود. سپس از طریق نصب کانال اسپیرال بر روی هود صنعتی هدایت شده و به سمت پشت بام و نهایتا اگزاست فن انتقال می یابد.

شرکت کولاک فن در شیراز می تواند انواع سفارشات شما را مطابق با سلیقه تان در کمترین زمان با کیفیت برتر تولید نماید. اگر قصد خرید از هلدینگ کولاک فن دارید می توانید از طریق یکی از شماره های درج شده در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید.

هودها بطور کلی به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند. هودهای خانگی به مراتب خیلی ظریف‌تر از هودهای صنعتی می باشند.  از لحاظ قدرت در سطر پایین تری واقع شده اند. پر واضح است که علت چنین ساختار پرقدرت و محکمی در آشپزخانه های صنعتی و منازل با هودهای خانگی با ساختار ظریف به منظور تهویه هوای آلوده روزانه که تنها با یک یا دو بار پخت ساخته شده اند.

هودهای خانگی در طول روز تنها یک یا دوبار روشن می شوند و فشار کمی را متحمل می شوند. بنابراین داشتن قدرت زیاد برای این مدل هودها امری بی فایدست. هودهای صنعتی از لحاظ شکل ظاهری شبیه به ذوزنقه متوازی اضلاع می باشند. قیمت پایین هود دهانه بزرگی تعبیه شده است که بتواند هوای زیادی را به داخل مکش کند. به مراتب که بالاتر می رود دهانه کوچک می شود. از لحاظ شکل ظاهری هودهای صنعتی شبیه به یک دامن کلوش می باشد. از نگاه عوام ممکن است ظاهر این وسیله بسیار ساده باشد و شکل و نوع طرح مهم نباشد. بنابراین برای ساخت چنین وسیله ای نیاز به صرف وقت و هزینه نیست.

اما باید عنوان کرد که تفکری اشتباه است. نوع طراحی هودهای صنعتی تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد دستگاه دارد. روند عملکرد مفید این دستگاه وابسته به نوع طراحی هندسی بکار رفته می باشد. طراحی هود صنعتی، تعیین کننده مسیر جریان هوا می باشد. به طور کلی نوع طراحی می تواند نقش مهمی در نحوه عملکرد آن داشته باشد.

هودهای صنعتی از طریق کانال هایی به پشت بام متصل می شوند. این کانال ها تحت عنوان کانال اسپیرال می باشد. نصب کانال اسپیرال مسیری برای عبور و مرور هوای آلوده می باشد. ورق های فلزی بکار رفته در کانال اسپیرال از جنس استیل ضد زنگ، آلومینیوم، گالوانیزه، مس می باشد.

این ورق ها بصورت دورانی حول لوله چرخانده می شود. به دلیل هم پوشانی در سطح خارجی دارای درزها یا برجستگی هایی می باشد که باعث استحکام بیشتر کانال می گردد. بنابراین هوا رسانی در حد مطلوب انجام می گیرد. ایجاد درزبندی در سطح خارجی کانال اسپیرال به شیوه ای می باشد که امکان هیچ گونه نشتی را ایجاد نمی کند.

کانال های اسپیرال هوای آلوده را از هود صنعتی گرفته و به هواکش یا اگزاست فن انتقال می دهد و هواکش صنعتی با ایجاد نیروی گریز از مرکز موجب تخلیه و انتقال هوا می گردد. هود صنعتی ابزاری برای پاکسازی هوا از گردوغبار، بوی نامطبوع و دود می باشد. این هودها عمدتا در هتل ها، رستوران، فست فودی ها، کترینگ و دیگر صنایع غذایی و آزمایشگاهی دیده می شود. دیگر پروژه ها در کانال اپارات قابل رویت است. می توانید در ادامه مشاهده نمایید.