پروژه کولر صنعتی در کرمان

دستگاه-سایلنت-باکس-در-کرمان
نام پروژه:

ارسال دستگاه سایلنت باکس، کولر آبی صنعتی، فن هواکش به کرمان

شرح پروژه:

طراحی، اجرا و نصب فن هواکش، سایلنت باکس و کولر صنعتی آبی سلولزی در کرمان

پروژه کولر صنعتی در کرمان

کولر صنعتی یا سلولزی یک سیستم سرمایشی مبتکرانه می باشد. در کولر سلولزی پدهای نازک ورقی با موج های منظم از جنس سلولزی بکار رفته است. در فصول گرم سال، یکی از بزرگترین دغدغه های افراد، چگونگی کاهش گرمای محیط کار یا منزل می باشد. کولر آبی و کولر گازی جزء کاربردی ترین وسیله های سرمایشی به حساب می آیند. در مکان هایی که امکان نصب کولر گازی وجود دارند یا استفاده از کولر گازی بسیار پرهزینه می باشد. کولرهای آبی بهترین گزینه برای ایجاد سرمایش محسوب می شود. کولر آبی به دلیل ابعاد و توان از لحاظ خنک کنندگی مناسب فضاهای کوچک می باشد و تحت عنوان کولر خانگی معرفی می شود.

 

کولر صنعتی(کولر سلولزی)

اما در معنای وسیع تر، کولرهای آبی خانگی پاسخگو نخواهد بود. بدین منظور کولرهای صنعتی جایگزین مناسبی می باشند. کولرهای صنعتی یا کولر سلولزی محصول جدید و پیشرفته ای می باشد که به دلیل ساختار منحصربفردی که دارد توجه خیلی از متخصصان و مهندسان را به خود جلب کرده است. کولر صنعتی یا کولر سلولزی یکی از انواع کولرهای آبی به شمار می آید. در کولرهای صنعتی پدهای مدرن و فوق العاده مقاومی از جنس سلولز تعبیه شده است. کولرهای آبی صنعتی نسل جدیدی از کولرهای آبی خانگی به حساب می آیند.

کولر صنعتی پرکاربرد روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد و با روند رو به رشدی که دارد. امکانات بسیار مدرن و هوشمندانه را جهت سرمایش در اختیار مردم قرار می دهد.

در کولر های آبی صنعتی بجای پوشال، ورق های موج دار کاغذی از جنس سلولز قرار گرفته است. ابعاد کولر صنعتی متشکل از یک اتاقک که شامل بدنه، کف و سقف می باشد. بدنه کولر صنعتی در برابر گرما و سرما مقاوم می باشد. کف کولر پوشیده از ورق گالوانیزه می باشد که مجهز به پوشش رنگی محافظ در برابر هر گونه خوردگی و پوسیدگی،  مقاوم است و احتمال آسیب دیدگی کمتری دارد.

 

اجزای کولر صنعتی

مهمترین بخش کولر صنعتی(سلولزی) پوشال های کولر می باشد که یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای کولر صنعتی به حساب می آید. اتاقک کولر صنعتی دارای سه یا چهار دیوار متحرک به عنوان درب دستگاه می باشد که از جنس سلولز هستند. لازم به ذکر است که پدهای سلولزی مهمترین نقش را در خنک سازی هوا ایفا می کند.

موتور یا دینام اصلی ترین بخش یا در واقع قسمت مرکزی دستگاه محسوب می شود. این دستگاه منبع تغذیه انرژی به حساب می آید. موتور در دو حالت کند و تند قابل تنظیم است. میزان برق مصرفی موتور با دور تند به مراتب بالاتر از کند می باشد. با تبدیل انرژی الکتریکی به جنبشی پولی کوچک به حرکت در می‌آید و سپس به کمک تسمه، پولی بزرگ را و در نهایت پروانه را به حرکت در می آورد و باد تولید می شود.

پمپ آب یکی از مهمترین اجزای کولر صنعتی (سلولزی) محسوب می شود. آب درون منبع از طریق لوله های پوشال پمپ می شود. همچنین به منظور جلوگیری از رسوب آب شهری در کف پمپ، فیلترهایی تعبیه شده است که سالانه تعویض می گردد.

پروانه کولر صنعتی در بخش میانی کولر واقع شده است و با چرخش خود باعث تسریع باد خنک و هدایت آن می گردد. بالانس بودن پروانه بسیار حائز اهمیت است. چرا که بخش عظیمی از قدرت موتور هدر می رود و صدای ناهنجاری را تولید می کند. هوای خنک و مطبوع توسط کولر سلولزی ایجاد شده و از طریق کانال های کولر صنعتی به محیط منتقل می شود و سپس دریچه های مربوطه به محل مورد نظر ارسال می کنند. از طریق کانال اپارات می توانید ما را دنبال کنید.