اجرای هواساز صنعتی در شیراز

هواساز-بیمارستانی-خلدبرین-شیراز
نام پروژه:

اجرای دستگاه هواساز صنعتی در شیراز

شرح پروژه:

طراحی، اجرا و نصب دستگاه هواساز صنعتی در کیلینیک زیبایی ایرسا واقع در شهر شیراز 

هواساز صنعتی چیست؟

دستگاه هواساز صنعتی به منظور ایجاد سیستم تهویه مطبوع بکار می رود. عملکرد هواساز صنعتی برا اساس کنترل دما، رطوبت، کیفیت هوا و به طور کلی گرمایش و سرمایش، رطوبت زنی، ضدعفونی کردن و تامین هوای تازه فیلتراسیون می باشد. هواساز صنعتی به دلیل محسناتی که دارد. در انواع محیط ها ساختمان های مسکونی، صنعتی، تجاری، درمانی، بیمارستانی و کیلینیک زیبایی کاربرد دارد.

نکته مهم در مورد هواساز صنعتی توجه به نوع کاربری با ابعاد متفاوت و به صورت کاملا سفارشی می باشد. تا بدین ترتیب نیاز مخاطبین و مصرف کنندگان را مرتفع سازد.

ممکن است این سوال در ذهن شما تداعی شود که جنس هواساز از چیست؟ جنس تمام ابعاد هواساز معمولی از ورق گالوانیزه است که با چهارچوبی از متریال آلومینیوم ساختار مستحکمی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. هواساز هایژنیک نسبت به هواساز صنعتی دارای متریال متفاوت تری می باشد. در هواساز هایژنیک نسبت به هواساز صنعتی دارای متریال متفاوت تری می باشد. در ساخت هواساز هایژنیک از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. هواساز هایژنیک مزیت های خاصی دارد که باعث شده در محیط های استریل و ضدعفونی کاربرد داشته باشد. تکنولوژی هواساز هایژنیک به گونه ای است که توانایی فیلتراسیون 99% هوا را ایجاد می کند.

همین موضوع باعث شده دستگاه هواساز صنعتی در محیط های ایزوله و کلین روم قابل استفاده باشد. دستگاه هواساز را می توان در ابعاد کوچکتر یا هواساز ساختمانی ایجاد کرد. ابعاد هواساز ساختمانی کوچک است و بدون سیستم رطوب زنی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. در هواساز آپارتمانی مسئله ای که مطرح می شود تامین سرمایش و گرمایش است. تغذیه آب سرد از طریق مینی چیلر ساختمان و تغذیه آب گرم از طریق پکیج یا موتورخانه گرمایش تامین می شود. در ادامه می توانید به صفحه فیلم محصولات مراجعه نمایید. از طریق کانال اپارات هم پروژه های ما را دنبال نمایید.