نصب فن سانتریفیوژ در رستوران عسلویه

نصب-فن-سانتریفیوژ-در-بندر-عسلویه
نام پروژه:

تجهیز آشپزخانه صنعتی رستوران واقع در عسلویه

شرح پروژه:

طراحی، تولید، نصب  هود صنعتی، کانال اسپیرال و فن سانتریفیوژ و تجهیز آشپزخانه صنعتی رستوران واقع در بندر عسلویه 

فن سانتریفیوژ در عسلویه

فن سانتریفیوژ یا اگزاست فن به دستگاهی اطلاق می گردد که برخلاف فن های دمنده با مکش دود، غبار و هوای آلوده موجب خروج هوای راکد در فضای بسته می گردد و این گونه باعث به گردش در آمدن هوا می شود.  سپس با فیلتر کردن هوای آلوده، هوای تمیز و مطبوع را وارد محیط می کند.

فن سانتریفیوژ به دلیل کاربردهایی که دارد بسیار مورد مصارف صنعت واقع شده است. در اغلب کارخانه ها جهت تخلیه دود، گاز  و دیگر آلاینده های محیطی بکار می رود. با تصفیه هوا سلامتی و تازگی را برای کارکنان به ارمغان می آورد.

 

فن سانتریفیوژ عسلویه را می توان درباشگاه های ورزشی، کارخانه های تولیدی، رستوران، هتل، فست فودی و اغلب مکان هایی که نیاز به هوای مطبوع و تمیز دارند استفاده کرد. فن سانتریفیوژ جهت نصب بر روی پشت بام قرار می گیرد و از طریق کانال های اسپیرال هوای آلوده را تخلیه می کند.

کانال اسپیرال در عسلویه

کانال اسپیرال، کانال هایی متشکل از ورق گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و مس می باشد که به صورت مارپیچ بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. این کانال ها اکثرا دارای سطح مقطع گرد می باشند. کانال اسپیرال که با ورق گالوانیزه پوشش داده شده است. ورق گالوانیزه باعث مقاومت و استحکام کانال در برابر عوامل محیطی مانند فشار، فرسایش و.. می گردد.

وظیفه کانال اسپیرال در تاسیسات صنعتی و ساختمانی انتقال هوای سرد یا گرم تازه و سالم به داخل محیط ساختمان و تخلیه هوای راکد به محیط بیرون از ساختمان است.کانال ها از طریق اتصال به فن سانتریفیوژ هدایت هوای موجود را بر عهده دارند. کانال اسپیرال با ورق استیل به دلیل خاصیت آنتی باکتریال مناسب محیط های بهداشتی و ضد عفونی نیز می باشد. کانال اسپیرال در صنعت تجهیز آشپزخانه های صنعتی کاربرد چشمگیری داشته است. کانال اسپیرال جزء سریعترین و مقرون بصرفه ترین نوع کانال های فلزی در حوزه تجهیز آشپزخانه های صنعتی می باشد. حتی در داکت های تهویه مطبوع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

هود صنعتی در عسلویه

در تجهیز آشپزخانه های صنعتی هود صنعتی یکی از مهمترین ابزار لازم محسوب می شود. هود صنعتی متشکل از ورق استیل با ایجاد مکش جهت تخلیه دود، گاز و بوی نامطبوع حاصل از پخت و پز بکار می رود. هود صنعتی در آشپزخانه های رستوران، هتل و فست فود و کترینگ بکار می رود. در تجهیز کردن هود صنعتی از فن های صنعتی مکنده در فضای بیرون و یا دهانه و بدنه اصلی هود قرار می گیرد و در قسمت بالای تجهیزات پخت و پز نصب می شود.

شرکت کولاک فن معتبرترین تولید کننده انواع هواکش صنعتی،  فن سانتریفیوژ در شیراز دارای نمایندگی فروش در اقصی نقاط کشور می باشد. نمایندگی هلدینگ کولاک فن واقع در بندر عسلویه با بیش از 20 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع فن های هواکش صنعتی، فن سانتریفیوژ و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آماده خدمات رسانی در بندر عسلویه می باشد. ببیندگان گرامی برای کسب قیمت و مشاوره رایگان با مشاورین ما در تماس باشید. شماره های مشاورین در صفحه تماس با ما درج شده است. برای مشاهده ویدیوهای محصولات می توانید به کانال ما در اپارات مراجعه نماید.