اگزاست فن آشپزخانه صنعتی در بندرعباس

اگزاست-فن-آشپزخانه-صنعتی-در-بندرعباس
نام پروژه:

اجرای اگزاست فن آشپزخانه صنعتی در بندرعباس

شرح پروژه:

طراحی، اجرا و نصب سیستم تهویه مطبوع در آشپزخانه صنعتی رودان واقع در بندرعباس

اگزاست فن آشپزخانه صنعتی: مهمترین مبحث آشپزخانه های صنعتی رستوران و هتل و… کاهش رطوبت و ایجاد هوای سالم برای کارکنان است. بهترین راهکار برای تولید هوای مطبوع تخلیه هوای آلوده و جایگزین شدن با هوای تازه است. بنابراین فارغ از کانال های انتقال هوا قرارگیری فن های تخلیه هوا و هود صنعتی امری مهم می باشد که بایستی نصب شود. فن درج شده جریان هوا را از طریق کانال های اسپیرال به پشت بام انتقال می دهد. بدین ترتیب بخش عمده گرما و بخارات حاصل از طبخ غذا از فضای آشپزخانه توسط سیستم تهویه تخلیه می گردد و با کاهش گرمای نهان می توان با تجهیزات تبخیری به قدر کفایت باعث کاهش گرمای محسوس در فضای آشپزخانه شد. هوهای صنعتی در آشپزخانه برای خروج بو و  بخار و ذرات چربی است که از طریق کانال ها به سمت فن هدایت می شود.

فن سانتریفیوژ قرار گرفته در پشت بام تحت عنوان اگزاست فن حلزونی به دو صورت کاربرد دارد. فن سانتریفیوژ بکوارد پروانه خم به عقب و فن سانتریفیوژ فوروارد پروانه خم به جلو.

هود صنعتی به تنهایی قادر به تصفیه هوا نمی باشد.کار مکش و تخلیه هوای آلوده به عهده فن سانتریفیوژ است که به کمک نیروی گریزر از مرکز کلیه آلاینده های محیطی را خارج می نماید. اگر به دنبال بهترین و مناسب ترین سیستم تهویه آشپزخانه خود می باشید؟ ما به شما کولاک فن را معرفی می کنیم. شرکت کولاک فن در شیراز دارای نمایندگی فروش در اکثر شهرهای کشور می باشد. همچنین در استان هرمزگان شهر بندرعباس می باشد. برای مشاهده نمونه بارهای ارسالی به کانال ما در اپارات مراجعه نمایید.

سعی کنید بهترین و مناسب ترین کانال را برای سیستم تهویه آشپزخانه صنعتی خود تهیه نمایید.سیستم کانال کشی نامناسب می تواند کسب و کار شما را دچار مشکل کند. بنابراین نتایج مطلوبی نخواهید داشت. پس در انتخاب نوع و جنس و ابعاد کانال دقت لازم و کافی را بکار برید. سعی کنید مناسب با نوع محیط و میزان راندمان تهویه آشپزخانه اقدام به خرید نمایید.

هود-صنعتی-در-بندرعباس