اگزاست فن کارخانه ریسندگی در تبریز

فن-سانتریفیوژ-در-تبریز
نام پروژه:

طراحی، تولید و اجرای سیستم تهویه مطبوع با اجرای اگزاست فن در کارخانه ریسندگی بافندگی تبریز

شرح پروژه:

طراحی، تولید و نصب کانال اسپیرال، هود صنعتی و فن سانتریفیوژ در کارخانه ریسندگی بافندگی واقع در شهر تبریز

اگزاست فن کارخانه ریسندگی و بافندگی تبریز

در کارخانه های ریسندگی و بافندگی اگزاست هوا مساله پرچالش و بحث برانگیزی است که قطعا مورد توجه صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. تهویه و فیلتر کردن هوا و تخلیه گردوغبار جزء اولین اولویت محسوب می شود. فرآیند تهویه هوا در کارخانه ریسندگی و بافندگی به دلیل ایجاد رطوبت و گرمای ناشی از تولید نخ مساله بسیار قابل تامل است. گرمای ایجاد شده در فضای کارخانه توسط کار کردن مداوم دستگاه ها و ماشین آلات صنعت می باشد. از آنجا با خروج محصولات از دستگاه با ایجاد گرما و متصاعد شدن حرارت همراه است. در مراحل مختلف تولید گرمای تولید شده منتشر می یابد. بنابراین هوای آلوده در هوا پخش می شود. 

سالن های کارخانه ریسندگی بافندگی به دلیل معلق بودن الیاف موجود در هوا با مشکل آلودگی روبه رو هستند. این مساله بسیار حاد می باشد. به طوری که اگر حل نشود سلامت کارکنان را به خطر می اندازد. اگزاست فن نصب شده در کارخانه به منظور ایجاد تهویه فضا بسیار کاربردی است. بدین صورت که هوای آلوده را از درون اتاقک فیلتر عبور می دهند. الیاف و دیگر ذرات معلق در هوا با عبور از طریق دستگاه اگزاست فن جذب می گردد و مجددا هوای تمیز وارد کارخانه می گردد.

تامین دما و رطوبت در کنار تخلیه هوا امری مهم و ضروری است. در کارخانه نساجی و ریسندگی و بافندگی تاثیر مهم و بسزایی دارد. علاوه بر تهویه و سالم سازی هوای کارخانه تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد دستگاه ها و جلوگیری از پارگی نخ در این صنعت دارد.

 

تهوی سالن ریسندگی و بافندگی

تهویه صحیح سالن کارخانه ریسندگی و بافندگی علاوه بر سلامتی کارکنان و خط تولید و صاحبان کسب و کار را فراهم می آورد. موجب عدم کاهش خط تولید می گردد. بنابراین راندمان دستگاه ها و ماشین آلات به حداکثر ممکن برسد. ایجاد یک محیط امن و عاری از هر گونه آلودگی اضافه بر سلامتی کارکنان و پرسنل در عملکرد تولید مسمر ثمر می باشد. قرار گیری اگزاست فن های سانتریفیوژ جهت هواکش صنعتی موجب کنترل دما، رطوبت و ایجاد هوای مطبوع می گردد.

اگزاست فن، هواکش های صنعتی هستند که با ایجاد نیروی گریز از مرکز موجب اگزاست و تخلیه هوا می گردد. هوای آلوده از طریق فن های مکنده مکش می شود.  در نهایت عملیات فیلتراسیون انجام شده و هوای مطبوع و سالم مجددا برگشت داده می شود.

در کارخانه ریسندگی فرآیند تولید نخ طی ساخت الیاف رشته های نساجی انجام می گیرد. سپس در مراحل تکمیلی نخ بافته می شود و در نهایت به پارچه تبدیل می گردد. منسوجات تولید شده در مراحل بعد به لباس یا دیگر محصولات تبدیل می شوند.

فن سانتریفیوژ بطور مستقیم در فرآیند ریسندگی و بافندگی با ایجاد مکش فن های چرخشی بکار می رود. در کارخانه های ریسندگی و بافندگی هم اگزاست فن و هم فن اکسیال در بخش های مختلف کارخانه استفاده می شود. در ادامه به شما پیشنهاد میدهم برای مشاهده ویدیوهای هلدینگ کولاک فن بیشتر به کانال ما در اپارات مراجعه نمایید. برای مشاوره رایگان با مشاورین زبده شرکت از طریق شماره های درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.