نصب هود صنعتی رستوران در اهواز

دستگاه-هود-صنعتی-در-اهواز
پروژه:

طراحی، تولید و نصب هود صنعتی در رستوران اهواز

شرح پروژه:

پروژه طراحی، تولید، اجرا و نصب هود رستورانی صنعتی در شهر اهواز

هود صنعتی تجهیز آشپزخانه های صنعتی اهواز

هود صنعتی کولاک فن در اهواز یکی از تجهیزات ضروری جهت جمع آوری حرارت، بو، دود و چربی های ناشی از طبخ غذا در آشپزخانه های صنعتی رستوران می باشد.

هود صنعتی مرکزی اهواز، هود صنعتی گالوانیزه اهواز، هود صنعتی آلومینیوم اهواز جزء تجهیزات پرکاربرد هر آشپزخانه صنعتی جهرت طراحی و راه اندازی در آشپزخانه های هتل یا رستوران و یا فست فود به حساب می آید. هود صنعتی اهواز دستگاهی برای کاهش رطوبت و ایجاد هوای تازه و مطبوع است. به منظور ایجاد هوای سالم برای کارکنان تخلیه هوای آلوده به کمک هود صنعتی مهیا می گردد. بنابراین نیاز است در محل پخت و پز حتما هود صنعتی نصب شود.

 

 

هود صنعتی و کانال اسپیرال

مسیر عبوری هوای آلوده از طریق کانال هایی تحت عنوان کانال اسپیرال انجام می گیرد. که فارغ از انتقال هوا قرار گیری فن های تخلیه ها امری مهم و ضروری است. کانال اسپیرال بهترین کانال فلزی به حساب می آید که به عنوان داکت های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. این کانال ها اغلب از جنس استیل یا گالوانیزه و آلومینیوم می باشند. ورق های استیل بهم متصل بصورت مورب حول محور به دور هم تنیده شده اند و در امتداد هم قرار گرفته اند. سطح مقطع گرد و درزبندی کامل و بدون نشتی باعث هوا رسانی مطلوب در بحث تهویه هوا می شود. عواملی مانند کیفیت، دقت و ساخت و تولید انبوه باعث شده که بتوان کانال ها را در قطرهای متنوع با سایزهای دلخواه تولید و انبار کرد.

هود صنعتی کولاک فن در اهواز به تنهایی قادر به مکش بخارات و ذرات چربی نمی باشد. فن سانتریفیوژ تعبیه شده در پشت بام فرآیند انتقال و مکش هوا را انجام می دهد. فن سانتریفیوژ با القای نیروی گریز از مرکز عملیات مکش را انجام می دهد و هوای مطبوع را بوجود می آورد. اگر به دنبال هود صنعتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت هستید ما به شما کولاک فن را معرفی می کنیم. شرکت کولاک فن واقع در شیراز دارای نمایندگی فروش در شهر اهواز می باشد. برای اخذ قیمت با مشاورین کولاک فن از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. ویدیوهای ما را از طریق سایت mp4 دنبال نمایید.