نصب کانال اسپیرال در بندر ماهشهر

اجرای-هواکش-در-بندر-ماهشهر
نام پروژه:

طراحی و تولید سیستم تهویه مطبوع رستوران بندر ماهشهر

شرح پروژه:

طراحی، تولید و اجرای سیستم تهویه مطبوع رستوران، اجرای هود صنعتی، فن سانتریفیوژ و کانال اسپیرال واقع در بندر ماهشهر

کانال اسپیرال: در سیستم تهویه مطبوع کانال اسپیرال جزء سریعترین و بهینه ترین کانال های فلزی به حساب می آید. کانال اسپیرال به عنوان داکت های تهویه مطبوع هم مورد استفاده قرار می گیرد. این کانال ها دارای ظاهری زیبا می باشد و از لحاظ کیفیت فراتر از کانال های هوایی دیگر می باشد.

 

کانال اسپیرال به دلیل محسناتی که دارد استفاده از آن در صنعت تهویه مطبوع به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. هلدینگ کولاک فن در بندر ماهشهر بزرگترین تولید کننده انواع هواکش صنعتی سیستم تهویه مطبوع، انواع هواساز و ایرواشر ..می باشد. کولاک فن افتخار دارد که جزییات بیشتری در خصوص این مطالب بطور مفصل در اختیار شما قرار دهد.

 

کانال اسپیرال متشکل از ورق های بهم تنیده که حول محور بهم متصل شده اند. این ورق ها به صورت گالوانیزه(مورد مصرف عمومی) آلومینیوم(مناطق مرطوب) و استیل(مخصوص محیط های بهداشتی و ضدعفونی، کاربری های خاص) که با اتصال درز مورب ساخته می شوند.

 

سطوح کاملا صاف در بخش داخلی کانال های اسپیرال باعث می شود جریان هوا با کمترین اصطکاک عبور کند و بیشترین دبی و بازدهی را در این انتقال داشته باشد. درزبندی های مورب و گرد بدون انقطاع باعث هوابندی کامل کانال اسپیرال در امتداد طول می باشد. این درزبندی مانع نشت و افت فشار احتمالی می شود. یکی از عواملی که باعث گرایش و تمایل مهندسین به این محصول پرکاربرد شده است.

 

به دلیل هوارسانی مطلوب در مبحث تهویه مطبوع، عواملی مانند کیفیت، دقت، در زمان ساخت و تولید انبوه و قابلیت انبار کردن کانال را در قطرها، سایزها و طول های متنوع فراهم می آورد.محصولات را از طریق کانال اپارات دنبال نمایید.