پروژه راه اندازی فن سانتریفیوژ و کانال اسپیرال در ساری

قیمت-فن-سانتریفیوژ-در-شیراز
نام پروژه:

راه اندازی فن سانتریفیوژ و کانال اسپیرال در ساری

شرح پروژه:

تولید و اجرای فن سانتریفیوژ کلاس C و انواع اتصالات  زانو و کانال اسپیرال در شهر ساری

فن سانتریفیوژ یا هواکش صنعتی به دستگاهی اطلاق می گردد که برخلاف فن های دمنده با مکش دود، غبار و هوای آلوده و چرب، موجب خروج هوای راکد در فضای بسته می گردد. این گونه باعث به گردش در آمدن هوا می شود و سپس با فیلتر کردن هوای آلوده، هوای تمیز و مطبوع را وارد محیط می کند.

فن سانتریفیوژ به دلیل کاربردهایی که دارد. در اغلب کارخانه ها جهت تخلیه دود، گاز و دیگر آلاینده های حطی می گردد، با تصفیه هوا سلامتی و تازگی را برای کارکنان به ارمغان می آورد. فن سانتریفیوژ را می توان در باشگاه های ورزشی، کارخانه های تولیدی، رستوران ، هتل، فست فود و اغلب مکان هایی که نیازی به هوای مطبوع و تمیز دارند استفاده کرد.

مهمترین موضوع در مبحث آشپزخانه صنعتی رستوران ها، هتل ها و… کاهش رطوبت و ایجاد هوای سالم است. که این نیاز از طریق فن سانتریفیوژ مرتفع می گردد. بهترین راهکار برای تولید هوای مطبوع تخلیه هوای آلوده و جایگزین شدن آن با هوای تازه است. بنابراین فارغ از کانال های انتقال هوا قرار گیری فن های تخلیه هوا  هود صنعتی امری مهم می باشد. که بایستی نصب شود. فن های درج شده هوا را از طریق کانال های اسپیرال به پشت بام انتقال می دهند.

کانال اسپیرال در سیستم تهویه مطبوع جزء سریعترین و بهینه ترین کانال های فلزی به حساب می آید. کانال اسپیرال به عنوان داکت های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. کانال اسپیرال دارای ظاهری زیبا می باشد و اط لحاظ کیفیت فراتر از کانال های هوایی دیگر می باشد. به دلیل مزایایی که دارد استفاده از آن در صنعت تهویه مطبوع به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

شرکت کولاک فن

شرکت کولاک فن بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع هواکش صنعتی در قالب فن سانتریفیوژ مکنده و دمنده، سیستم تهویه مطبوع ارائه هود صنعتی و کانال اسپیرال و.. با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و بکارگیری نیروهای زبده و کارآمد آماده خدمات رسانی در شیراز و دارای نمایندگی در اقصی نقاط کشور می باشد. برای کسب قیمت و مشاوره رایگان از طریق شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. از طریق کانال اپارات می توانید ما را دنبال کنید.