پروژه سایلنت باکس رستوران بندر امام

هواکش-حلزونی-در-شیراز
نام پروژه:

پروژه راه اندازی سیستم های تهویه بزرگترین رستوران بندر امام

شرح پروژه:

ارسال سایلنت باکس، انواع کانال اسپیرال و فن سانتریفیوژ به بندر امام

سایلنت باکس دستگاهی می باشد که به منظور عدم انتشار صدای ماینر در هنگام انجام عملیات خرید و فروش بیت کوین یا ارز دیجیتال کاربرد دارد. صدای ماینرها یکی از معضلات و مشکلات عدیده در فضای ارز دیجیتال است که برای رفع این معضل به صورت جدی به دنبال راه حلی بود. سایلنت باکس راهکار مناسبی برای این منظور می باشد. اما در این پروژه به منظور جلوگیری از انتشار صدای حاصل از فن سانتریفیوژ بکار می رود. فن سانتریفیوژ رستوران برای تخلیه و به گردش در آوردن هوای آلوده به دود و بخارات حاصل از پخت غذا بکار می رود. که با ایجاد مکش  باعث تخلیه هوا و تصفیه هوا و ورود هوای تازه به داخل محیط رستوران می گردد. این گونه سلامتی  کارکنان را تامین می کند.

نام کانال اسپیرال به کانال های فلزی اطلاق می گردد که متشکل از ورق گالوانیزه، آلومینیوم و یا استیل می باشد. کانال اسپیرال به صورت مارپیچ بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. این کانال ها اکثرا دارای سطح مقطع گرد می باشند. در کانال های اسپیرال که با ورق گالوانیزه پوشش داده شده است. ورق گالوانیزه باعث مقاومت و استحکام کانال در برابر عوامل محیطی مانند فشار، فرسایش و .. می گردد. وظیفه کانال اسپیرال در تاسیسات صنعتی و ساختمانی انتقال هوای سرد یا گرم تازه به داخل محیط ساختمان و تخلیه هوای راکد به محیط بیرون از ساختمان است.

کانال اسپیرال با ورق استیل به دلیل خاصیت آنتی باکتریال مناسب محیط های بهداشتی و ضدعفونی می باشد. کانال اسپیرال در صنعت تهویه مطبوع کاربرد چشمگیری داشته است. جزء سریعترین و مقرون بصرفه ترین نوع کانال های فلزی در این زمینه می باشد. حتی در داکت های تهویه مطبوع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت کولاک فن معتبرترین تولید کننده انواع فن های صنعتی و هواکش حلزونی، سایلنت باکس و سیستم های تهویه در شیراز با تکیه بر 4مجوز رسمی دارای نمایندگی فروش در اکثر شهرهای ایران آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. جهت کسب قیمت و مشاوره رایگان از طریق شماره های مندرج در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه می توانید از طریق کانال ما در اپارات ویدیوهای ارسالی را دنبال نمایید.