پروژه سیستم تهویه مطبوع باشگاه ایرانیان در شیراز

فن-سانتریفیوژ-باشگاه-ایرانیان-در-شیراز
اگزاست-فن-سالن-بدنسازی-ایرانیان-در-شیراز
نام پروژه:

نصب سیستم تهویه مطبوع در سالن بدنسازی ایرانیان در شیراز

شرح پروژه:

طراحی، تولید و اجرای سیستم تهویه مطبوع باشگاه ایرانیان نصب کامل کانال اسپیرال، سایلنت باکس و اگزاست فن سانتریفیوژ در شیراز

سیستم تهویه مطبوع باشگاه ایرانیان

فن سانتریفیوژ یا گریز از مرکز (فن سانتریفیوژ بکوارد) کولاک فن در شیراز هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می‌کند. فن سانتریفیوژ شیراز یکی از متداول ترین انواع فن صنعتی می‌باشد که به طور معمول در محیط‌هایی با فشار استاتیکی بالا و در فضاهای صنعتی کانال کشی شده به کار گرفته می‌شود.

جهت کنترل هوا, بخارات و انواع گازها در یک سیستم تهویه و غلبه بر افت‌های موجود در سیستم, نیاز به فن گریز از مرکز (اگزاست فن) می‌باشد. علاوه بر آن برای بیرون راندن بوهای نامطبوع, ذرات ریز, دود, رطوبت و سایر آلودگی‌های ناخواسته و معلق در هوا از محیط داخل به بیرون از فن سانتریفیوژ بکوارد استفاده می‌شود. در دستگاه مدل کوبل مستقیم، شاهد اتصال مستقیم پروانه و موتور می‌باشیم.

کانال اسپیرال شیراز

کانال اسپیرال شیراز یک روش مقرون بصرفه و منحصربفرد و انعطاف پذیر برای ایجاد سیستم های تهویه مطبوع می باشد. کانال اسپیرال از ورق استیل و گالوانیزه به صورت مارپیچ و بهم تنیده تشکیل شده است. در ساخت کانال اسپیرال و دیگر کانال های عبور و مرور هوا ورق های فلزی مانند مس هم استفاده می شود. این ورق ها حول لوله می چرخانند و سطح خارجی آنها به دلیل این هم پوشانی دارای برجستگی هایی می باشد. این برجستگی ها باعث استحکام بیشتر محصول می گردد. ولی سطوح داخلی دارای سطحی کاملا صاف و بدون برجستگی می باشد. جریان هوای عبوری بدون هیچ گونه اصطکاکی به آسانی از کانال عبور می کند. در نتیجه هوا رسانی در حد مطلوب انجام می گیرد. درزبندی و هوابندی کانال ها به حدی می باشد که امکان هیچ گونه نشتی وجود ندارد.

بیشترین کاربرد کانال اسپیرال شیراز در سیستم تهویه مطبوع آشپزخانه های صنعتی می باشد. سعی کنید که بهترین و ماسب تریت کانال را از لحاظ قیمت و کیفیت تهیه نمایید. چنانچه سیستم کانال کشی به طور نامناسب باشد شما را در تمام مراحل دچار مشکل می کند و نتایج مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.بنابراین باید در انتخاب نوع جنس، ابعاد کانال دقت لازم بکار برد. 

سایلنت باکس شیراز

سایلنت باکس کولاک فن در شیراز مهم ترین دستگاه جهت فن باکس یا باکس فیلتر به منظور کاهش صدا می باشد. سایلنت باکس کولاک فن در شیراز به عنوان ایجاد سیستم تهویه مطبوع با چند ورودی و خروجی و یا تمیز کننده هوا در نظر گرفت. سیستم تهویه مطبوع با نصب فیلترهای مورد نیاز با نوع کاربری در مسیر ورودی هوا مانع از آلوگی هوا و عدم کاسته شدن عمر مفید فن می گردد. سیستم تهویه مطبوع باشگاه ایرانیان شامل کانال اسپیرال، سایلنت باکس و فن سانتریفیوژ می باشد. در ادامه برای مشاهده دیگر پروژه ها به کانال ما در اپارات مراجعه نمایید.