پروژه سیستم تهویه هوا و هود صنعتی در بندرعباس

اگزاست-فن-بیصدا-در-شیراز
نام پروژه:

 سیستم تهویه هوا و هود صنعتی در بندرعباس

شرح پروژه:

ارسال انواع سیستم تهویه، هود صنعتی و کانال اسپیرال و هواکش سانتریفیوژ حلزونی کلاس C 

توان موتور دستگاه: 4 kw 

دور موتور دستگاه:  1420rpm

هود صنعتی بندرعباس یک سیستم تهویه هوای مناسب جزء ضروری ترین و مهمترین ابزارهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی بکار می رود. به منظور تخلیه بو، دود و بخارات حاصل از طبخ غذا استفاده می شود. فن مکنده هودهای صنعتی، فن سانتریفیوژ می باشد که ساختار گریز از مرکز دارد و با ایجاد یک محیط آرام و راحت برای پخت و پز و فضای استراحت کارکنان و سلامتی آنها می گردد. در نتیجه روند کار به بهترین شکل انجام می شود. علاوه بر ایجاد تهویه مطبوع باعث سالم ماندن قطعات و عمر طولانی دستگاه ها می شود.

به طور کلی کانال اسپیرال با توجه به نوع کاربری و شرایط آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. کانال اسپیرال  در سه مدل گالوانیزه، استیل و آلومینیوم تولید می شود. که با توجه به کاربری از قطر ۱۰۰ تا ۲۵۰۰میلی‌متر و قطر./۵ تا ۶ قابل تولید هستند. عمدتا طول استاندارد شاخه این نوع کانال ۳ متر می باشد که محدوده ضخامت آن با توجه به جنس نواری که بر روی آن تعبیه می شود متفاوت است.

یکی از مهم‌ترین دلایل رواج استفاده از این کانال در بین مهندسین و کارفرمایان دقت در کیفیت و زمان سریع در تولید و قابلیت انبار کردن این محصول در قطرها، اندازه ها و سایزهای متنوع می‌باشد. برای اینکه بتوان کانال را در طول و قطر دلخواه تولید کرد. چهار لبه فلزی بر سطح خارجی کانال به صورت مارپیچ در هم قلاب شده اند. کولاک فن تولید کننده انواع هواکش های صنعتی، فن سانتریفیوژ، هواساز، ایرواشر، کانال اسپیرال و… می باشد.این شرکت با چندین سال سابقه مفید و درخشان در شیراز و دیگر نقاط کشور دارای نمایندگی می باشد و آماده خدمات رسانی نیز می باشد.برای مشاهده نمونه محصولات ارسالی می توانید به فیلم محصولات وب سایت مراجعه کنید و برای مشاهده بیشتر به کانال ما در اپارات مراجعه نمایید.