پروژه طراحی و اجرای هواساز صنعتی در تهران

دستگاه-هواساز-صنعتی-در-تهران
نام پروژه:

ارسال چندین دستگاه هواساز صنعتی به شهر تهران

شرح پروژه:

طراحی، تولید و اجرای چندین دستگاه هواساز صنعتی به شهر تهران

هواساز صنعتی در تهران

هواساز صنعتی کولاک فن در تهران یکی از دستگاه‌های تهویه مطبوع است که در مسیر چیلر و بویلر با کانال هوا قرار می‌گیرد تا هوای مطبوع و سالم را براساس دما و رطوبت مناسب تامین کند. به عنوان بهترین روش تهویه مطبوع مرکزی در سطح جهان به رسمیت شناخته می‌شود.

کویل گرمایی هواساز صنعتی کولاک فن در تهران که با آب گرم یا بخار تغذیه می‌شود, وظیفه گرمایش هوا را در ماه‌های سرد به عهده دارد و کویل سرمایی هواساز که با آب سرد یا گاز مبرد تغذیه می‌گردد, وظیفه سرد کردن هوا را عهده دار است.

دمپرهای هوای تازه و هوای برگشت نصب شده روی هواساز صنعتی, قادرند میزان هوای تازه دریافتی هواساز یا میزان هوای برگشت از مکان مورد تهویه را به هر نسبت دلخواه کنترل نمایند. پیش فیلترهای مختلفی که قابل نصب در بدو ورود هوای تازه به هواساز صنعتی می‌باشند از ورود حشرات, خاشاک, ذرات درشت جامد و… به درون هواساز جلوگیری می‌کنند و برای تمیز کردن هوا بیشتر می‌توان از فیلترهای کیسه‌ای, کاغذی, نمدی, و رول فیلتر استفاده کرد.

فن سانتریفیوژ نصب شده در دستگاه هواساز صنعتی کولاک فن, هد مورد نیاز گردش هوا را تامین می‌کند و جریان هوا با آرامی و دسیبل مطلوب وارد کانال توزیع شده و از طریق دریچه‌های ویژه در محل مورد تایید تهویه توزیع می‌گردد.

هواساز صنعتی کولاک فن در تهران در بیمارستان‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های تجاری و مسکونی و … کاربرد دارد. شرکت کولاک‌فن معتبرترین تولید کننده انواع هواساز صنعتی، ایرواشر، زنت  و تهویه مطبوع در کل کشور می‌باشد. این شرکت قدرتمند دارای نمایندگی فروش در تهران و واقع در شیراز می‌باشد. برای مشاوره رایگان جهت کسب قیمت از طریق شماره‌های درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنند. در ادامه می‌توانید از طریق کانال ما در اپارات پروژه‌ها را مشاهده نمایید.