پروژه طراحی و اجرای هود صنعتی در شیراز

فن-سانتریفیوژ-در-ستارخان-شیراز
نام پروژه:

طراحی و اجرای سیستم تهویه مطبوع در کافه رستوران واقع در ستارخان شیراز

شرح پروژه:

طراحی و اجرای هود صنعتی و کانال اسپیرال، سایلنت باکس و هواکش حلزونی سانتریفیوژ در کافه، رستوران و فست فود واقع در خیابان ستارخان شیراز

هود صنعتی به عنوان ضروری ترین و محبوب ترین دستگاه در آشپزخانه های صنعتی به شمار می آید. به منظور ایجاد هوای سالم برای کارکنان و تخلیه هوای آلوده، اجرای هود صنعتی امری ضروری می باشد. بنابراین نیاز است در محل پخت و پز حتما هود صنعتی نصب شود. مسیر عبور هوای آلوده از طریق کانال هایی تحت عنوان کانال اسپیرال انجام می گیرد. کانال های اسپیرال بهترین نوع کانال های فلزی به حساب می آیند که به عنوان داکت های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند.

کانال اسپیرال اغلب از جنس استیل، گالوانیزه، ویا آلومینیوم می باشد. ورق های استیل بهم متصل بصورت مورب حول محور به دور هم تنیده شده اند و در امتداد هم قرار گرفته اند. سطح مقطع گرد و درزبندی کامل بدون نشتی باعث هوارسانی مطلوب در مبحث تهویه هوا می باشد. عواملی مانند کیفیت، دقت و ساخت و تولید انبوه باعث شده که بتوان کانال ها را در قطرهای متنوع با سایزهای دلخواه تولید و انبار کرد.

 

هود صنعتی به تنهایی قادر به مکش بخارات و ذرات چربی نمی باشد. فن سانتریفیوژ تعبیه شده در پشت بام پروسه انتقال و مکش هوا را انجام می دهد. بخارات ناشی از طبخ غذا از طریق کانال های اسپیرال به فن سانتریفیوژ منتقل می شود. فن سانتریفیوژ با القای نیروی گریزر از مرکز عملیات مکش را انجام می دهد و هوایی مطبوع را بوجود می آورد. اگر به دنبال هود صنعتی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت هستید؟ما به شما کولاک فن را پیشنهاد می دهیم.

هلدینگ کولاک فن در شیراز با بیش از 20 سال سابقه پیشرو در تولید انواع هواکش صنعتی مکنده و دمنده سیستم تهویه مطبوع، هود صنعتی و کانال اسپیرال مفتخر است که در خدمت شما بینندگان و مشتریان گرامی در شیراز و دیگر نقاط کشور می باشد. برای اخذ قیمت و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره های مندرج در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید. در ادامه می توانید محصولات را از طریق کانال اپارات دنبال نمایید.