پروژه فست فود سنتو در قدوسی شیراز

کانال-اسپیرال-در-قدوسی-شیراز
نام پروژه:

طراحی و اجرای کانال اسپیرال در فست فود سنتو شیراز

شرح پروژه

طراحی و اجرای کانال اسپیرال و هواکش فن سانتریفیوژ در فست فود سنتو واقع در خیابان قدوسی در شیراز

کانال اسپیرال یک روش مقرون بصرفه، بهینه و انعطاف پذیر برای ایجاد سیستم های تهویه مطبوع می باشد. این کانال ها از ورق استیل و گالوانیزه به صورت مارپیچ و بهم تنیده تشکیل شده است. 

در ساخت کانال اسپیرال و دیگر کانال های عبور و مرور هوا ورق های فلزی از جنس آلومینیوم، گالوانیزه و مس استفاده شده است. این ورق ها به صورت دورانی حول لوله می چرخانند و سطح خارجی آنها به دلیل هم پوشانی درای برجستگی هایی می باشد که سبب استحکام بیشتر محصول می گردد. ولی سطوح داخلی دارای سطح کاملا صاف و بدون برجستگی می باشد. جریان هوای عبوری بدون هیچ گونه اصطکاکی به آسانی از کانال عبور می کند. در نتیجه هوارسانی در حد مطلوب انجام می گیرد. درزبندی و هوابندی کانال ها به حدی می باشد که امکان هیچ گونه نشتی وجود ندارد. 

کانال های اسپیرال در چند مدل تولید می گردد
  1. کانال اسپیرال ساده: این کانال ها مخصوص سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. به دلیل کاربرد فراوان در انتقال آلاینده های محیطی در کارخانه ها استفاده می شود. اغلب در سیستم شوتینگ مجتمع ها کاربردی است.
  2. کانال اسپیرال آلومینیومی: این مدل کانال ها در مکان های مرطوب و شرجی کاربردی است. به دلیل وزن پایین، ضخامت کم و مقاومت بالا جایگزین مناسبی برای لوله های سیمانی است.
  3. کانال اسپیرال گالوانیزه: این نوع کانال ها با سطح مقطع گرد بیشتر در پوژه های عمرانی و سازه های بتنی پارکینگ های طبقاتی و مجتمع های مسکونی مرتفع کاربرد دارد.
  4. کانال های اسپیرال مشبک: به عنوان فیلترهایی در نیروگاه ها، سوخت رسانی، پالایشگاه ها و به طور کلی مواردی که مربوط به سقف و گاز می باشد کاربرد دارد.
  5. بیشترین کاربرد کانال اسپیرال در سیستم تهویه مطبوع آشپزخانه های صنعتی می باشد. سعی کنید که بهترین و مناسب ترین کانال را از لحاظ قیمت و کیفیت تهیه نمایید. 

چنانچه سیستم کانال کشی به طور نامناسب باشد شما را در تمام مراحل دچار مشکل می کند و نتایج مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین باید در انتخاب نوع، جنس، ابعاد کانال دقت لازم و کافی را بکار برد.

اگر کیفیت کار نهایی برایتان اهمیت دارد؟اگر نیازمند مشاوره رایگان در زمینه خرید محصول با کیفیت هستید؟اگر به دنبال کالای اصل و با قیمت مقرون بصرفه هستید؟ پیشنهاد ما به شما شرکت کولاک فن می باشد که در مدت زمان مناسب کالای مورد نظر شما را قیمت بهینه و مقرون بصرفه در اختیارتان قرار خواهد داد. جهت اخذ قیمت می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر به کانال ما در اپارات مراجعه نمایید.