پروژه فن سانتریفیوژ شیراز

slide-2d01c71
نام پروژه:

پروژه فن سانتریفیوژ شیراز

شرح پروژه:

طراحی و تولید و نصب فن سانتریفیوژ پروژه شیراز جهت تخلیه دود و بوی آشپزخانه مربوط به کافه گرن نیایش واقع در شهر شیراز

فن سانتریفیوژ شیراز

اگزاست فن یا فن سانتریفیوژ (هواکش صنعتی) به دستگاهی اطلاق می گردد که برخلاف فن های دمنده با مکش دود، غبار و هوای آلوده موجب خروج هوای راکد در فضای بسته می گردد. اگزاست فن با القای نیروی گریز از مرکز این گونه باعث به گردش در آمدن هوا می شود. سپس با فیلتر کردن هوای آلوده، هوای تمیز و مطبوع را وارد محیط می کند.

فن سانتریفیوژ به دلیل کاربردهای زیادی که دارد. بسیار مصرف صنعتی هم دارد. در اغلب کارخانه ها  جهت تخلیه دود، گاز و دیگر آلاینده های محیطی می باشد. با تصفیه هوا سلامتی و تازگی را برای کارکنان به ارمغان می آورد. اگزاست فن شیراز را می توان در باشگاه های ورزشی، کارخانه تولیدی، رستوران، هتل، فست فود و اغلب مکان هایی که نیاز به هوای مطبوع و تمیز دارند استفاده کرد. فن سانتریفیوژ جهت نصب بر روی پشت بام قرار می گیرد و از طریق کانال های اسپیرال هوای آلوده را تخلیه می کند.

سیستم تهویه مطبوع در فست فودی ها موجب کاهش میزات دود، چربی و آلودگی ناشی از پخت غذا می شود.آشپزخانه های صنعتی فست فودی به دلیل پخت بسیار غذا دارای چربی های انباشته می باشد. درج هواکش صنعتی کمک شایانی به تصفیه هوای آشپزخانه نیز دارد. با تصفیه هوا از ورود هوا به قسمت های دیگر غذاخوری و بقیه ساختمان می شود. هود صنعتی بکار رفته در آشپزخانه های فست فودی نقش مهم در فرآیند مکش هوا و ایجاد هوای مطبوع را ایفا می کند. هوای آلوده با مکش هود از طریق کانال اسپیرال به سمت فن هدایت می شود و چربی ها و دودهای ناشی از فرآیند پخت غذا به آسانی خارج می شود.

 

 

اگر به دنبال فن سانتریفیوز با قیمت مناسب و بهترین کیفیت هستید؟ اگر به دنبال خرید با ضمانت هستید؟ اگر به دنبال خرید با خدمات کلی پس از فروش می باشید؟ ما به شما هلدینگ کولاک فن را پیشنهاد می دهیم. شرکت کولاک فن معتبرترین تولید کننده انواع هواکش صنعتی مکنده و دمنده در شیراز با چندین سال سابقه درخشان کارآفرین معتبر در کل کشور است. تحت حمایت و تایید 4 مجوز رسمی در ایران آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. جهت اخذ قیمت و مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید. در ادامه می توانید از طریق کانال اپارات ویدیوهای ارسالی پروژه ها خدمات ما را دنبال نماید.