پروژه فن سانتریفیوژ پولی تسمه در ذوب آهن پاسارگاد

فن-سانتریفیوژ-پولی-تسمه-پاسارگاد
نام پروژه:

 فن سانتریفیوژ پولی تسمه در ذوب آهن پاسارگاد

شرح پروژه:

 فن سانتریفیوژ پولی تسمه در ذوب آهن پاسارگاد واقع در استان فارس در شیراز

فن سانتریفیوژ پولی تسمه یا فولی تسمه، پروانه بصورت غیر مستقیم با موتور متصل است. سیستم انتقال قدرت به صورت فولی تسمه است. به لحاظ فنی اگر بخواهیم بررسی کنیم. تسمه یک حلقه انعطاف پذیر می باشد که بین دو یا چند شفت اتصال مکانیکی ایجاد می کند. تسمه روی حلقه های پولی قرار می گیرد تا حرکت آنها به عنوان یک منبع حرکت برای انتقال قدرت باشد. انتقال قدرت فن سانتریفیوژ شیراز یکی از متداول ترین انواع فن صنعتی می باشد که به طور معمول در محیط هایی با فشار استاتیکی بالا و در فضاهای صنعتی کانال کشی شده به کار گرفته می شود.

جهت کنترل هوا, بخارات و انواع گازها در یک سیستم تهویه و غلبه بر افت های موجود در سیستم، نیاز به فن سانتریفیوژ پولی تسمه(فن گریز از مرکز) می‌باشد.

علاوه بر آن برای بیرون راندن بوهای نامطبوع, ذرات ریز, دود, رطوبت و سایر آلودگی‌های ناخواسته و معلق در هوا از محیط داخل به بیرون استفاده می‌شود.

در دستگاه فن سانتریفیوژ پولی تسمه بدلیل عدم اتصال مستقیم پروانه و موتور، و استفاده از پولی تسمه، تسمه، شافت و یاتاقان در اتصال،  قابلیت تنظیم دور موتور را داریم. این قابلیت موجب می‌شود تا بتوانیم با تنظیم دور موتور نقش مهمی در کاهش صدای این نوع اگزاست فن‌ها داشته باشیم. نکته قابل توجه در کاهش صدا در اثر پایین آوردن دور موتور این است که موتور با همان قدرت خود به کار ادامه می‌دهد.

فن سانتریفیوژ پولی تسمه در رستوران، هتل، کافی شاپ، فست فود، باشگاه ورزشی، کارگاه ها و کارخانه ها و … کاربرد دارد.هلدینگ کولاک فن با چندین سال تجربه درخشان پیشرو در تولید انواع فن های صنعتی، فن سانتریفیوژ پولی تسمه، هود صنعتی و سیستم تهویه مطبوع، کانال اسپیرال، انواع فن سانتریفیوژ،…. با بکارگیری بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین متریال و کادر فروش مجرب آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. در ادامه می توانید از طریق کانال اپارات ما را دنبال نمایید.