پروژه هود صنعتی و کانال اسپیرال در یاسوج

هود-صنعتی-در-یاسوج
نام پروژه:

طراحی و تولید هود صنعتی و کانال اسپیرال در یاسوج

شرح پروژه:

تولید و اجرای 4 عدد هود صنعتی، هواکش حلزونی کلاس C و کانال اسپیرال فست فودی در شهر یاسوج

هود صنعتی یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزار تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می شود. هود صنعتی متشکل از ورق استیل یا آلومینیوم یا گالوانیزه و… می باشد. با ایجاد مکش جهت تخلیه دود، گاز و بوی نامطبوع حاصل از پخت و پز بکار می رود.

هود صنعتی در آشپزخانه های صنعتی رستوران ها، هتل ها و کترینگ و مجموعه غذا بکار می رود. در تجهیز کردن هود صنعتی از فن های صنعتی مکنده در فضای بیرون و یا دهانه و بدنه اصلی هود قرار می گیرد و در قسمت بالای تجهیزات پخت و پز نصب می شود.

هود صنعتی به تنهایی قادر به مکش هوای راکد نمی باشد که این امر توسط فن های سانتریفیوژ مهیا می شود. هوای راکد توسط کانال اسپیرال به فن سانتریفیوژ منتقل می گردد و با ایجاد القای نیروی گریز از مرکز هوای آلوده را تخلیه می کند. کانال اسپیرال از ورق های استیل بهم تنیده تشکیل شده که حول محور بهم متصل شده اند. سطوح داخلی کانال کاملا صاف می باشد که جریان هوا با کمترین اصطکاک عبور کرده و بیشترین دبی و بازدهی را در این انتقال دارد. درزبندی های مورب و گرد بدون انقطاع باعث هوابندی کامل کانال اسپیرال در امتداد طول می باشد.این درزبندی مانع نشت و افت فشار احتمالی می شود. یکی از عواملی که باعث گرایش و تمایل مهندسین به این محصول پرکاربرد شده است. شرکت کولاک فن تولید کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع انواع هود صنعتی و کانال اسپیرال، انواع فن های هواکش مکنده و دمنده و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. برای مشاهده محصولات تولیدی به صفحه گالری مراجعه نمایید. در ادامه می توانید ویدیوهای پروژه های ارسالی را از طریق اپارات دنبال نمایید.