همه چیز درباره تهویه مطبوع صنعتی شیراز

همه چیز درباره تهویه مطبوع صنعتی شیراز

همه چیز درباره تهویه مطبوع صنعتی شیراز

تهویه مطبوع صنعتی شیراز یکی از موارد مهمی است که صاحبان صنایع باید به آن دقت داشته باشند و این سیستم ها را بر اساس اندازه سالن های تولیدی خود انتخاب نمایند. چنانچه سیستم تهویه ایی که برای این مکان ها انتخاب می کنند از اندازه و کیفیت مناسبی برخوردار نباشند باعث ایجاد مشکلات مختلفی خواهند شد.

تهویه مطبوع صنعتی شیراز برای مکان هایی مثل فضاهای صنعتی بزرگ، سالن های تولید و بسیاری از مکان های از این قبیل کاربرد فراوانی دارد.

زمانی که از تهویه مطبوع صنعتی شیراز در این مکان‌ها استفاده می کنیم باید به مواردی مثل دما، رطوبت، تمیزی و جابه جایی هوا و… بسیار دقت کنیم که تهویه آن ها با استفاده از سیستم های مناسب و باتوجه به شرایط استاندارد انجام گیرد.

هنگام انتخاب تهویه مطبوع صنعتی شیراز توجه به چه نکاتی حایز اهمیت خواهد بود؟

چنانچه این نوع از سیستم های تهویه را برای سالن های بزرگ تولید می خواهید باید به این نکته توجه داشته باشید که این مکان ها انرژی بیشتری را نسبت به مکان های مسکونی و تجاری مصرف خواهند کرد در نتیجه تهویه هوای این مکان ها، عایق بندی، بازیافت حرارتی و… از موارد مهمی می باشند که باید آن ها را رعایت نمایید.

چنانچه تهویه مطبوع صنعتی شیراز متناسب با فضا نباشد می‌تواند از راندمان کار توسط پرسنل بکاهد و باعث خستگی زودرس در آن ها شود.

مزایای تهویه مطبوع صنعتی شیراز شامل موارد زیر می باشد:

  • جبران گرمای فضا با استفاده از سیستم های با کیفیت 
  • در زمستان استفاده از این سیستم ها باعث گرم کردن هوای سرد بیرون و تهویه آن خواهد شد.

اجزای سیستم تهویه مطبوع صنعتی شیراز شامل بدنه، مبدل حرارتی و فن می باشند که فن را می توان در دو نوع سانتریفیوژ یا آکسیال تهیه کرد.

چرا استفاده از تهویه مطبوع صنعتی شیراز در مراکز صنعتی و سوله ها مهم می باشد؟

 زمانی که می خواهیم اقدام به تولید محصولات مختلف نماییم. هرکدام از آن ها نیازمند درجه حرارت خاصی می باشند و در ضمن تولید آن ها ممکن است گرمای زیادی تولید شود. در نتیجه زمانی که از سیستم تهویه مناسبی برای این کار استفاده می کنیم از بسیاری از مواردی که در زیر مطرح می‌شوند جلوگیری خواهد شد.

سایش، خوردگی و زنگ زدن مواد موجود در بسیاری از مراکز صنعتی موادی وجود دارند که باید آن ها را در برابر هرگونه رطوبت حفظ نماییم. مثلا در بسیاری از صنایع باید از فلزات مختلف در برابر تماس دست و قرار گرفتن عرق و نمک دست کارگران برروی آن ها جلوگیری شود درنتیجه اگر سیستم تهویه مناسبی برای این کار وجود نداشته باشد انجام آن مشکل به نظر می رسد.

استفاده از تهویه مطبوع صنعتی باعث پاکیزگی هوا خواهد شد.

زمانی که شما از این سیستم ها برای تهویه مراکز صنعتی خود استفاده می کنید باعث از بین بردن و یا کاهش ذرات گرد و غبار، باکتری هایی که در هوا وجود دارند و سایر آلوده کننده های محیطی خواهید شد.

گاها در ضمن تولید مواد مختلف صنعتی ممکن است آلاینده های مختلفی وارد محوطه شده و برای سلامتی کارکنان مضر باشند اما چنانچه از تهویه مطبوع صنعتی  شیراز مناسب استفاده کنید بسیاری از این مشکلات برطرف خواهند شد.

برای تهویه مطبوع صنعتی شیراز از چه وسایلی می توان استفاده کرد؟

تهویه مطبوع این مراکز را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی کرد. گروه اول سیستم هایی هستند که کار تولید سرما و گرما را برعهده دارند. گروه دوم دستگاه هایی هستند که با فیلتر کردن و تنظیم رطوبت هوای سرد و گرم آن را در محیط پخش می کنند.

از جمله این دستگاه ها می توان به سیستم های چیلر، هواساز و بویلر اشاره کرد که کار تنظیم رطوبت محیط را با نهایت دقت انجام خواهند داد. وسایل دیگری که کاری مشابه این نوع دستگاه ها را انجام می دهند می توان یونیت هیترها و سیستم های گرمایش از کف را نام برد.

دستگاه دیگری که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد روف تاپ پکیج یا پکیج یونیت می باشد که توانایی بالایی در فیلتر کردن و تنظیم رطوبت محیط دارد. 

شرکت کولاک فن در شیراز با بیش از 20 سال سابقه مفتخر است با مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و نصب انواع فن های سانتریفیوژ، سیستم های تهویه مطبوع صنعتی در شیراز آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در شیراز و دیگر نقاط کشور می باشد. از طریق کانال اپارات می توانید ویدیوهای ارسال بار و اجرای مراحل را مشاهده نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.