نصب فن سانتریفیوژ در اصفهان

نصب فن سانتریفیوژ در اصفهان

نصب فن سانتریفیوژ در اصفهان

نصب فن سانتریفیوژ در اصفهان یکی از اقدامات مهم و ضروری بعد از خریداری فن سانتریفیوژ می باشد. اقدامات لازم جهت نصب فن سانتریفیوژ در اصفهان بایستی توسط افراد کارآمد و متخصص انجام گیرد. شرکت کولاک فن در اصفهان تولید کننده انواع هواکش صنعتی مکنده و دمنده، ایرواشر، هواساز صنعتی و پلاگ فن می باشد. مبتنی بر چندین سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع فن صنعتی می باشد.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات بعد از خرید فن سانتریفیوژ در اصفهان نحوه نصب و راه اندازی می باشد. چطور می توان اقدامات لازم جهت نصب را انجام داد؟ چگونه فن سانتریفیوژ نصب شود تا مشکلات احتمالی ایجاد نشود؟

شرکت کولاک فن همواره در صدد این است که مشتریان خود را در این امر مهم پشتیبانی کند. بدین منظور بعد از خریداری فن سانتریفیوژ یا هواکش دمنده و مکنده می توانید راه اندازی و نصب دستگاه را به ما بسپارید. تولید کنندگان برجسته هواکش صنعتی و نیمه صنعتی و دیگر تجهیزات مربوط به سیستم تهویه مطبوع نکاتی را ارائه داده اند که در قالب مقاله عنوان خواهیم کرد.در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

نکات لازم جهت حمل و نقل فن سانتریفیوژ:

مسائلی مانند نحوه نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات تهویه مطبوع همانند اگزاست فن، فن سانتریفیوژ مکنده، اگزاست فن سقفی و هواکش آکسیال مربوط به خریدار و فروشنده می باشد.

حمل و نقل اصولی تجهیزات اگزاست فن و قطعات جانبی آن از مواردی می باشد که از ابتدا باید به آن توجه ویژه داشت. شرکت کولاک فن در اصفهان به فرآیند تولید و توزیع اگزاست فن مکنده صنعتی و بویژه سایر تجهیزات خود توجه چشمگیری دارد.

بویژه اینکه در نحوه حمل و نقل و جابجایی محصولات خود و قطعات جانبی از اقداماتی که موجب صدمه زدن به قاب، هوزینگ، حلزونی، شاسی، پروانه و دیگر قطعات می شود جلوگری می کند.

برای جلوگیری از صدمه احتمالی فن سانتریفیوژ چگونه می توان عمل کرد؟

1.دستگاه فن سانتریفیوژ در محلی تمیز و سرپوشیده نگهداری شود.

2.لازم است در کمترین حالت هر هفته پروانه اگزاست فن تهویه با دست چرخانده شود. این کار مانع از منقبض شدن محور در جایگاه خود می گردد و باعث می شود گریس بلبرینگ مجددا پخش شود.

3.اگر قرار است اگزاست فن مدت زمان زیادی در انبار سپری کند. در صورت لزوم از کشیدگی تسمه جلوگیری شود.

4.حمل و نقل اگزاست فن باید به گونه ای انجام گیرد که بدون هیچ گونه لرزشی و تکان های مکرر در بخش بلبرینگ ها موتورها و اتصالات باشد و تمام قطعات جانبی در امان باشند.

5.حتی الامکان سعی شود از قرارگیری اگزاست فن در محیط های مرطوب و فضایی که مملو از از گردوغبار و ریزگرد است جلوگیری شود. چرا که موجب خوردگی و آسیب دیدگی قطعات می گردد.

6.در صورت نگهداری از فن سانتریفیوژ در انبار بایستی از کاور مناسب جهت حفاظت از حلزونی، قاب، پروانه، موتور، بلبرینگ و یاتاقان استفاده نمود.

نصب و راه اندازی فن سانتریفیوژ در اصفهان

اگر قصد دارید بعد از خریداری فن سانتریفیوژ بهینه ترین استفاده و بیشترین دوام را به دنبال داشته باشد. نصب توسط افراد کار آزموده و مجرب انجام گیرد. چنانچه توسط افراد معمولی صورت گیرد و حتی اگر دستگاه با کیفیت هم باشد و به درستی نصب شود دوام چندانی نخواهد داشت. بنابراین مطمئن شوید که نصاب فن سانتریفیوژ توسط شرکتی که از آن خریداری کرده اید انجام شود.

این افراد به خوبی با دستگاه و دیگر قطعات جانبی آشنایی دارند و کاملا از روند راه اندازی و نصب مطلع هستند. اما به منظور جلوگیری از رخداد پاره ای از مشکلات و آسیب های احتمالی نکاتی خدمت شما ارائه می گردد….

1.اگر قرار است فن سانتریفیوژ پشت بامی در مکان خاص و مناسب نصب گردد. باید تحمل وزن دستگاه را داشته باشد. در صورت لزوم بر روی سطح صاف و هم تراز قرار گیرد.

2.جهت جلوگیری از لرزش فن و مقاومت در برابر ضربات احتمالی بایستی از تکیه گاه فن تهویه اطمینان حاصل کرد تا بتوان سطوح لرزش را کاهش داد.

3.اگر فن سانتریفیوژ در محل بالایی نصب شود. برای جلوگیری از لرزش دستگاه، لرزه گیرهای مناسبی تجهیز می شود تا از ثابت شدن فن اطمینان حاصل شود.

4.بین اتصالات در بخش ورودی و خروجی دستگاه اگزاست فن با کانال انتقال هوا از بست های انعطاف پذیر بهره می برند.

5.تمام تنظیمات و توازن های فن سانتریفیوژ یا دیگر قطعات تهویه مطبوع باید به خوبی بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که در محدوده تلورانس هایی که شرکت تولید کننده ذکر کرده قرار دارد.

نحوه نگهداری فن سانتریفیوژ در اصفهان

اغلب شرکت های تولید کننده انواع فن سانتریفیوژ، اگزاست فن مکنده و دمنده و اگزاست فن سقفی، دفترچه ای به عنوان راهنما در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. دفترچه راهنما دارای نکات لازم کاربردی در مورد تجهیزات به خوبی عنوان شده است ولی ما در اینجا نکاتی را یادآور می شویم.

1.قبل از روشن کردن و راه اندازی دستگاه فن سانتریفیوژ بهتر است فن پروانه ابتدا با دست چرخانده شود تا از آزادی حرکت فن اطمینان حاصل شود.

2.به منظور جلوگیری از اصطکاک و ایجاد نقص و مشکلات احتمالی بلبرینگ های اگزاست فن توسط روغن یا گریس روان کاری شود.

3.اجزا و قطعات جانبی اگزاست فن به منظور ممانعت از پوسیدگی، پارگی و خوردگی و تشکیل مواد اضافی بررسی شود و پاکسازی یا تعویض گردد.

4.در مدت زمان معین در بازه زمانی که نیاز به روشن بودن دستگاه نیست از اگزاست فن تهویه یا فن سقفی خاموش گردد تا به عمر مفید دستگاه افزوده شود.

امید است که اطلاعات فوق مفید واقع شده باشد.اگر کیفیت کار نهایی برایتان اهمیت دارد؟ اگر نیازمند مشاوره رایگان در زمینه خرید محصول یا کیفیت هستید؟ اگر به دنبال کالای اصل و با قیمت مقرون بصرفه هستید؟

پیشنهاد ما به شما شرکت کولاک فن می باشد که در مدت زمان مناسب کالای مورد نظر شما را با قیمت بهینه و مقرون بصرفه در اختیارتان قرار خواهد داد. هلدینگ کولاک فن با تجربه ای چندین ساله خود و با بیش از 1000 مشتری وفادار با محصولات متنوع و اصل پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

هلدینگ کولاک فن با تکیه بر چندین سال تجربه پیشرو در تولید انواع اگزاست فن مکنده و دمنده، انواع فن سانتریفیوژ و هواکش صنعتی و سیستم های تهویه مطبوع با بهرهمندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و بکارگیری نیروهای متخصص و زبده و کارشناسان فروش ماهر در کادر فروش و ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی در اصفهان می باشد.

نمایندگی کولاک فن در اصفهان پذیرای سفارش شما عزیزان می باشد.هم اکنون از طریق وب سایت ما به آدرس www.koolakfan.com اقدام نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.